سیاسی

راهپیمایی اربعین عملیات بازدارنده در برابر دشمنان است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام طیبی‌فر در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی مسلمانان برای حضور پرشور در راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین در نظام مقدس جمهوری اسلامی آن‌چنان رونق یافته که امروز بزرگترین عملیات بازدارنده در جهان، مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به عشق و علاقه مسلمانان به اهل بیت (ع) افزود: مکتب حسین ابن علی (ع) دارای آموزه‌های فراوانی است که راه و روش آزادگی و مسیر درست را به ما نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر اضافه کرد: مردم هر ساله با حضور پرشور خود در راهپیمایی اربعین نشان می‌دهند که هرچقدر در این مسیر نورانی و بابرکت باشند به اهداف اباعبدالله الحسین (ع) نزدیک‌تر می‌شوند؛ لذا هرساله می‌بینیم که راهپیمایی اربعین حسینی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه راهپیمایی اربعین مانور بین‌المللی اسلام در برابر استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و امروز شاهد تأثیرات این موضوع بر روح و روان مسلمانان هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا