شهری

راه‌اندازی درمانگاه موقت همزمان با مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم در نشستی با معاونان، مدیران و کارکنان جهت هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به حاضران در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) داشت، گفت: امسال همچون سنوات گذشته شرکت شهر سالم با راه‌اندازی درمانگاه موقت و با تجهیزات کامل پزشکی آمادگی کامل برای خدمت به حاضران در مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی را دارند.

ذاکریان گفت: درمانگاه موقت شرکت شهر سالم با همه تجهیزات و با حضور تیم کاملی از ۵۰ نفر کادر درمان اعم از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، ماما و تکنسین اورژانس به زائران حرم امام خمینی (ره) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد کرد.

سرپرست شرکت شهر سالم با بیان اینکه این درمانگاه به صورت شبانه روزی از ۱۳ الی ۱۵ خرداد فعال و آمادگی پذیرش هزاران مراجعه کننده را خواهد داشت، افزود: در درمانگاه موقت این شرکت علاوه بر اتاق احیا و داروخانه، تخت‌های بستری برای مراجعه‌کنندگان زن و مرد در نظرگرفته شده است.

به گفته ذاکریان، ۱۰ دستگاه آمبولانس به علاوه یک دستگاه موتورلانس شرکت شهر سالم به همراه تیم‌های فوریت‌های پزشکی در درمانگاه موقت آماده انجام عملیات خواهند بود. ضمن اینکه با اورژانس تهران و همچنین بیمارستان‌های مناطق مجاور برای اعزام بیماران به این مراکز هماهنگی صورت گرفته است.

سرپرست شرکت شهر سالم در پایان اظهار کرد: این شرکت در کنار دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های برگزارکننده سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به شرکت کنندگان به کار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا