با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید؛ رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید منصوب شد رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با صدور حکمی جواد بخشی الموتی را به عنوان رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی این سازمان منصوب کرد. ‌به گزارش هشت صبح، با حکم محمدرضا مردانی […]

با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید؛

رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید منصوب شد

رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با صدور حکمی جواد بخشی الموتی را به عنوان رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

‌به گزارش هشت صبح، با حکم محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، جواد بخشی الموتی به عنوان رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.

جواد بخشی الموتی استاد دانشگاه فرهنگیان است که علاوه بر فعالیت‌های دانشگاهی، بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد و پیش از این سردبیری خبرگزاری بسیج را بر عهده داشت. حضور در صداوسیما، هشت صبح، روزنامه صبح نو و برخی از روزنامه‌ها و مجلات کشور بخشی از فعالیت رسانه‌ای وی در سال‌های گذشته است.

همچنین در این مراسم از زحمات محمد قربانی گلشن‌آباد در طول دوره خدمت در این سمت قدردانی شد.

در متن این حکم آمده است:

«بسمه تعالی

در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزش و ملاکی مهمتر از تقوی و جهاد در راه خدا نیست. "امام خمینی (ره) "

استاد بسیجی جناب آقای جواد بخشی الموتی

سلام علیکم؛

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت بازرسی؛ به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در انجام تکالیف موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد، ضروری است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله حرکت نمایید.

"توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستاریم"

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور»