استان ها

رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی کشور برنامه داشته باشد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار با توصیه یه تقوای الهی از تمام عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهور در کشور و استان و شهرستان و شورای نگهبان به ویژه صدا و سیمای ملی و مرکز استان در بحث انتخابات بصیرت افزایی و مناظره‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کاندیدها و طرفداران آنها باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند، خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات هرچه باشد برای ما محترم است و باید رقابت قبل از انتخابات را به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل کنیم.

امام جمعه بیله سوار با تبریک پیشاپیش رئیس جمهور منتخب خواستار توجه و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب برای رشد و تعالی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کشور شد و گفت: رئیس جمهور آینده ایران باید از فرصت‌های بی نظیر کشور در حوزه کشاورزی و صنعتی و مناطق آزاد نهایت استفاده را به نفع مردم داشته باشد.

عزیزی ایران قوی را مستحق بیشترین تلاش و خدمات از ناحیه دولت و رئیس جمهور منتخب دانست و بیان کرد: مکتب شهید جمهور بهترین و عالی‌ترین الگو برای مدیریت کشور و شکوفا کردن استعدادهای کشور و استفاده از فرصت و ظرفیت‌ها است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز برنامه ریزی جهاد کشاورزی و اداره غله و تعاون‌ها را در خرید محصولات کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: ضروری است تا در اولین فرصت و سریع‌ترین زمان ممکن قیمت و بهای محصولات خریداری شده پرداخت شوند.

عزیزی در ادامه از مسئولان خواست؛ در روند تسریع و راه اندازی منطقه آزاد بیله سوار مغان عنایت لازم را داشته باشند و فرصت‌های به وجود آمده را بهینه سازی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا