استان ها

رئیس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی قشقایی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرک مدرس ورامین طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی گفت: مقام معظم رهبری ویژگی «خستگی ناپذیری» را برای شهید رئیسی به کار بردند، در سفرهای استانی از ساعت شش و هفت صبح تا ۱۱ شب در برنامه‌های متعدد و متفاوت و بسیار فشرده حضور داشت.

وی گفت: در همین سفر قم که دور دوم سفرهای استانی بود، رئیس جمهور تا یک نیمه شب با علما جلسه داشت و مجدداً از هفت صبح فردا برنامه‌های فشرده سفر رئیس جمهور آغاز شد، ما همراهان رئیس جمهور خسته می‌شدیم، اما شاهد خستگی رئیس جمهور نبودیم و از کار کردن برای مردم خسته نمی‌شد.

معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به طور وصف ناپذیری عاشق اهل بیت بود، گفت: حب به اهل بیت در کلام رئیس جمهور، در اعمال و کردارش دیده می‌شد.

قشقایی اضافه کرد: مردم با عشق و امید به شهید رئیسی رأی دادند و در زمان تشییع گویی سرمایه خود را از دست داده بودند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به عنوان یک مدیر اجرایی از زمان انتخابات سال ۹۶ و ۱۴۰۰ در معرض تهمت‌ها و طعنه‌های شدید دشمنان است، گفت: اما پس از شهادت این شهید دیدیم، که حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی بسیار با شکوه بود، مردمی بودن رئیس جمهور شهید و عشق و علاقه وی به مردم فوق العاده بود، رئیس جمهور شهید تمام پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذاشت، که به ابراز ارادت مردم پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا