در دیدار وزیر دفاع سوریه؛ رئیسی: ایران دوست واقعی سوریه است/ در دوره بازسازی کنارتان هستیم رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است. به گزارش هشت صبح به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

در دیدار وزیر دفاع سوریه؛

رئیسی: ایران دوست واقعی سوریه است/ در دوره بازسازی کنارتان هستیم

رئیسی: ایران دوست واقعی سوریه است/ در دوره بازسازی کنارتان هستیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.

به گزارش هشت صبح به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه روابط دو کشور را راهبردی توصیف و تصریح کرد: روابط ایران و سوریه بر پایه اعتقادات و باورهای مشترک و نیز روحیه ایستادگی و مقاومت مردم دو کشور بنا شده است.

رئیس جمهور صیانت نیروهای مسلح سوری از ملت و دولت این کشور در برابر فتنه‌انگیزی‌ها را برای آینده مردم و کشور سوریه امیدبخش دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران، دوست واقعی ملت سوریه است چرا که همانگونه که در دوران مقاومت در برابر تروریسم در کنار ملت و دولت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی نیز آماده است با تقویت همکاری‌های همه‌جانبه اقتصادی در کنار آنان باشد.

سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه نیز در این دیدار با بیان اینکه سوریه با حمایت برادران و دوستان واقعی خود در مصاف با تروریسم پیروز شد و قدرتمندتر از قبل به عنوان یکی از حلقه‌های محور مقاومت ایفای نقش خواهد کرد، اظهار داشت: محور مقاومت نقش مهمی در شکل دادن به جهان جدید خواهد داشت.

وزیر دفاع سوریه گفت: دشمنان همواره مترصد فرصتی برای خدشه وارد کردن به روابط عمیق و برادرانه سوریه و ایران بوده و هستند، اما روابط دو کشور ریشه‌دارتر و مستحکم‌تر از آن است که کسی بتواند به آن خدشه‌ای وارد کند و این روابط هر روز نسبت به قبل گسترده‌تر و عمیق‌تر خواهد شد.