هشت صبح: یک پایگاه خبری دفاعی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده گزارش داد که در حمله به مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان هیچ آسیبی دیده نمی‌شود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از حمله شکست خورده به مجتمع‌های پایگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان یک پایگاه خبری […]

هشت صبح: یک پایگاه خبری دفاعی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده گزارش داد که در حمله به مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان هیچ آسیبی دیده نمی‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از حمله شکست خورده به مجتمع‌های پایگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان یک پایگاه خبری دفاعی گزارش داد که تصاویر ماهواره‌ای هیچ آسیبی را به این تاسیسات نشان نمی‌دهد.

پیش از این وزارت دفاع ایران در بیانیه‌ای از آسیب خیلی جزئی در نتیجه این حمله ناموفق خبر داده بود و گفته بود،  «خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.»

پایگاه خبری دیفنس اکسپرس در گزارش خود نوشت، برخی رسانه‌ها پیش از این از آسیب زیاد به این تاسیسات خبر داده بودند اما وزارت دفاع ایران گفته بود که این حمله که با استفاده از سه ریز پرنده انجام شده  ناموفق بوده است.

دینفس اکسپرس افزود: براساس تصاویر ماهواره «اسکای سَت» که سایت Planet Lab آن را در ساعت ۱۰:۱۰ صبح به وقت محلی بعد از این حمله منتشر کرده است هیچ آسیبی قابل مشاهده‌ای دیده نمی‌شود.

این سایت علاوه بر این عکس که روز ۲۹ ژانویه(۹ بهمن) گرفته شده است عکس قبلی این سایت که ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ گرفت است را نیز منتشر کرده است.

این گزارش افزود: طبق این تصاویر به نظر نمیرسد هیچ خسارت قابل توجهی وارد شده باشد.

یک روزنامه آمریکایی شامگاه یکشنبه به وقت تهران به نقل از منابع آگاه، رژیم موقت صهیونیستی را پشت حمله تروریستی شکست خورده به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران خواند.

روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل مقامات آمریکایی و برخی منابع آگاه دیگر نوشت که (رژیم) اسرائیل این حمله را انجام داده است.