دیدار وزیر خارجه امارات با نتانیاهو+عکس

دیدار وزیر خارجه امارات با نتانیاهو

هشت صبح:  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق و رهبر حزب مخالف دولت رژیم صهیونیستی، خبرداد :امروز جمعه با عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی که در حال حاضر درسرزمینهای اشغالی بسر می برد دیدار و گفت وگو کرده است .

به گزارش آناتولی ، نتانیاهو با انتشار عکسی در توئیتر نوشت: امروز افتخار دیدار با شیخ عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی را داشتم.

وی افزود: این روزها دوسالگی امضای توافقنامه تاریخی ابراهیم را جشن می گیریم که چهره کل خاورمیانه را تغییر داد.

نتانیاهو ادامه داد: صلح بین دو کشور ما امید زیادی به ما می دهد و مشاهده شکوفایی و پیشرفت حاصل ازاین توافق ، همیشه هیجان انگیز است.

نتانیاهو به محل برگزاری این دیدار اشاره نکرد.

به گزارش هشت صبح به نقل از ایرنا، نتانیاهو دو سال پیش در کاخ سفید با وزیر امور خارجه امارات، در حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و عبداللطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین، توافقنامه عادی سازی روابط بین اسرائیل، امارات و بحرین را امضا کرده بود.

بن زاید روز چهارشنبه سفر رسمی چند روزه خود به اسرائیل را آغاز کرد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که یک هیأت عالی رتبه رسمی و اقتصادی بن زاید را در این سفر همراهی می کند که همزمان با دومین سالگرد انعقاد توافقنامه صلح ابراهیمی بین اسراییل و امارات متحده عربی است.

به گزارش این خبرگزاری، وزیر امور خارجه با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی ، مسائل مهم برای طرفین در حوزه روابط دوجانبه و چشم انداز همکاری و مشارکت امارات-اسرائیل را بررسی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا