ورزشی

دومین برد هندبال جوانان ایران در آسیا/ صعود به دور دوم با صدرنشینی 

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

هندبالیست‌های ایران در دیدار دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا جوانان برابر کویت پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال جوانان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا به مصاف کویت رفت که پسران هندبال ایران در این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسیدند. در این بازی امیر عباس زارعی بهترین بازیکن زمین شد.

شاگردان شریف مومن مصری در گروه B با کویت و چین همگروه بودند. آنها در روز گذشته هم چین را با حساب ۳۰ بر ۲۶ شکست داده بودند. 

تیم ملی ایران در پایان دور مقدماتی با ۴ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور اصلی مسابقات شد و در گروه دوم با تیم‌ اول گروه D و تیم‌های دوم گروه A و C همگروه خواهند شد. 

دیدار بعدی تیم ایران جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل تیم دوم گروه A یعنی بحرین یا عربستان خواهد بود.

امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، رضا کثیری، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح الله عادلخانی، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، امیر رشید آبادی، حامد شمس، سید مهرشاد دانشی، احمدرضا آرام، علی امیر یوسفی، مهران اکبری، امید عنایتی جو و ابوالفضل مجیدی‌نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران در این مسابقات هستند.

کوروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مومن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله به عنوان مربی دروازه‌بانان، محمد جمالی به عنوان بدنساز، مهدی کیانی به عنوان آنالیزور و رضا سرسنگی به عنوان ماسور کادرفنی تیم ملی هندبال جوانان ایران را تشکیل می دهند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از ۲۴ تیر تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود. 

در این مسابقات ۴ سهمیه جهانی توزیع می‌شود. تیم ملی ایران در دوره قبل این مسابقات با قرارگیری در رده دوم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا