دولت در بررسی احراز صلاحیت ها دخالتی نداشت – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی مردمی و مستقل هستند و کار خود را در این مرحله انجام دادند و هر کسی نسبت به نتایج احراز صلاحیت اعتراض دارد، می‌تواند اعتراض خود را همراه با دلایل و مستندات ارائه دهند.

وزیر کشور عنوان داشت: افرادی که تأیید صلاحیت نشدند و یا صلاحیت آنان احراز نشده، می‌توانند درخواست رسیدگی مجدد داشته باشند، چرا که ممکن است مدارک در دسترس نبوده و فرصت هیأت اجرایی نیز ۱۰ روز بیشتر نبوده است که این افراد می‌توانند شکایت خود را مطرح کنند تا مسائل حل و فصل شود.

وحیدی گفت: دولت در زمینه بررسی احراز صلاحیت‌ها دخالت نداشته است و طرح دخالت دولت، بداخلاقی است و نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، غیر از دو یا سه نفر، بیشتر در این موضوع اظهار نظر نکردند.

وزیر کشور بیان داشت: دولت به هیچ وجه هیچ نقشی نداشته و دولت علاقمند است حداکثر مشارکت در انتخابات وجود داشته باشد.

وحیدی ادامه داد: برخی می‌گویند منتقدین دولت رد صلاحیت شدند و این گفته خلاف است و شماری از افراد که صلاحیت آنان احراز نشده، از همکاران و دوستان دولت هستند و این اظهارات درست نیست.

وزیر کشور عنوان داشت: ما امیدواریم دوستان منصفانه بررسی و برخورد کنند و واقعیت این است که هیأت‌های اجرایی دلایلی دارند که افراد باید اعتراض خود را ارائه کنند تا بررسی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا