دولت بگوید چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس تغییر کرد؟

حسینی در صحن مجلس:

دولت بگوید چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس تغییر کرد؟

دولت بگوید چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس تغییر کرد؟

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس تغییر کرد و دولت یک چیزی را می‌نویسد و چیز دیگری را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس‌الدین حسینی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: چند روز است نماینده دولت اظهاراتی در صحن مجلس دارد که بازخورد مناسبی در رسانه‌ها ندارد.

وی متذکر شد: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس شورای اسلامی تغییر کرد و ۱۲۰ همت کسری بودجه خارج از چارچوب قانونی تأمین شد. ما هیچ‌گاه پشت تریبون اعلام نکردیم که یک چیزی می‌نویسید و چیز دیگری را اجرا می‌کنید.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: این صحبت نماینده دولت که مجلس شورای اسلامی با مصوبات خود درآمد آنها را کاهش می‌دهد، حرف غلط و غیرکارشناسی است.

گفتنی است، بابک افقهی نماینده دولت در جلسه علنی امروز در مخالفت با پیشنهاد یکی از نمایندگان، گفت: مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد ۴۰ همت بار مالی را به دولت تحمیل کرده و ساختار مالی را بهم می‌ریزد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا