دولتمردان با حل مشکلات توطئه ها در ناامید کردن مردم را خنثی کنند

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور:

دولتمردان با حل مشکلات توطئه ها در ناامید کردن مردم را خنثی کنند

دولتمردان با حل مشکلات توطئه ها در ناامید کردن مردم را خنثی کنند

قم- مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: دولتمردان با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: حفظ و حراست از نظام اسلامی یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل همواره به آن تاکید داشتند.

این مرجع تقلید عنوان داشت: حفظ نظام اسلامی متکی به عواملی است که از جمله آنان خدمت به ملت است تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی افزود: برنامه ریزی ها در راستای از بین بردن ظلم، تبعیض و فقر باید در دستور کار باشد که اگر این موارد برطرف نشود در حقیقت انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسیده است.

این مرجع تقلید عنوان داشت: با پشت میز نشستن نمی‌توان کار مردم را حل کرد و مسئولین باید تلاش کنند تا همواره در میان مردم باشند و مردم نیز به آنان دسترسی داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی افزود: در دیدار با رئیس جمهور به ایشان تاکید کردم که توجه به مردم و حل مشکلات آنان باید در دستور کار باشد و آنچه در راستای رفاه و معیشت مردم صورت می‌گیرد باید برای مردم قابل لمس و آشکار باشد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز مردم ما در سختی‌های معیشتی به سر می‌برند افزود: مسئولان باید کمر همت را ببندند تا مشکلات مردم را حل کنند که در این راستا توجه به بیت المال و همچنین استفاده از نیروهای کارآمد مؤثر است.

وی تاکید کرد: موضوعاتی همانند تولید و اشتغال زایی به صورت جدی باید دنبال شود تا مردم با تکیه بر توانمندی خود عزت و کرامت شأن حفظ شود.

این مرجع تقلید خدمت در وزارت کشور را مسئولیتی مهم و خطیر برشمرد و گفت: حوزه فعالیت در وزارت کشور بسیار وسیع و گسترده است.

وی ابراز داشت: اقداماتی که در راستای فعال سازی کارخانه‌ها صورت می‌گیرد و یا برای مناطقی خدمت‌رسانی ویژه انجام می‌پذیرد می‌بایست در رسانه ملی منعکس شود تا مردم از این خدمات اطلاع یابند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: دشمنان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره دست به توطئه و جنایت زده‌اند و باید تلاش کنیم تا دشمنان جرأت اقدام علیه ما را نداشته باشند که در این راستا حل مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه مردم از مراجع و علما انتظار دارند تا مشکلات معیشتی را به گوش مسئولین برسانند افزود: ما مشکلات دولت را هم درک می‌کنیم و عده‌ای تلاش می‌کنند تا مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کنند که در این راستا مسئولین با کار جهادی و همت مضاعف در خدمت به مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا