ورزشی

دور خیز زنان کبدی‌کار ایران برای طلایی شدن

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی زنان کبدی‌کار ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

سومین مرحله اردوی تیم ملی کبدی بانوان جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان، ۹ لغایت ۱۷ خرداد به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، در این اردوی یک هفته‌ای، ۲۸ ملی‌پوش و ۷ کادر فنی حضور دارند که «ثنا عبدی و یاسمن فریدی» به عنوان نمایندگان آذربایجان‌شرقی در این اردو حضور پیدا کرده‌اند.

۱۲ کبدی‌کار از این اردو برای حضور در مسابقات جهانی کبدی هندوستان ۲۰۲۴، انتخاب خواهند شد.

یاسمن فریدی، کبدی‌کار تبریزی تیم ملی زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم‌ملی اظهار کرد: این سومین دوره از اردوهای تیم ملی است که در راستای حضور در مسابقات جهانی برگزار می‌شود. میزبانی تبریز عالی است و سطح تمرینات سخت است. ۱۲ نفر برای اعزام به مسابقات جهانی هندوستان اعزام می‌شود.

هدف تیم ملی در این رقابت ها چیست؟ او گفت: تیم‌ملی قابلیت کسب نایب قهرمانی یا حتی قهرمانی را هم دارد.

فریدی درباره آخرین وضعیت کبدی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: زمستان سال گذشته در مسابقات کشوری عنوان سوم را کسب کردیم، شرایط خوب است و از مسئولان و مربیان‌ متشکرم.

آینوش مومنی، دیگر ملی‌پوش کبدی ایران در رابطه با اردوی تیم‌ملی به ایسنا گفت: در سومین اردو برای حضور در مسابقات جهانی هستیم و همه برای رقابت‌های پیش‌رو تلاش می‌کنیم.

او درباره اردوی تیم‌ملی در تبریز گفت: تا امروز عالی بود و از مردم تبریز متشکرم.

او درباره هدف تیم ملی در مسابقات جهانی هندوستان بیان کرد: صددرصد می توانیم روی سکو برویم و در صورت همدلی حتی قهرمان شویم. ایران همیشه مقام کسب کرده و این بار هم این کار را انجام می دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا