هشت صبح: در دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق با شرکت یگان‌های توپخانه، پهپادی و موشکی مقر اصلی گروهک‌های تروریستی و دفاتر آنها تخریب شد. یک منبع آگاه نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از آغاز دور جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

هشت صبح: در دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق با شرکت یگان‌های توپخانه، پهپادی و موشکی مقر اصلی گروهک‌های تروریستی و دفاتر آنها تخریب شد.

یک منبع آگاه نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از آغاز دور جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرات گروهک‌های تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

وی گفت: این حملات از بعد شدت و دامنه بسیار کم سابقه و کوبنده بوده و آسیب های جدی به مقر تروریست ها وارد کرده است به طوری که مقر اصلی گروهک‌های تروریستی و دفاتر آنها تخریب شد.

وی افزود:در این حملات یگان های موشکی و پهپادی و توپخانه ای سپاه شرکت داشته اند.

پیش از این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد شرارت این گروه‌ها و ایجاد ناامنی در شهرهای مختلف کشور هشدار داده بود.

نیروی زمینی سپاه دوم مهرماه حملاتی علیه مواضع گروهک‌های تروریستی کرد در شمال عراق آغاز کرده بود.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه روز شنبه اعلام کرد: در پی تعرضات روزهای گذشته عوامل گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و لانه کرده در اقلیم شمال عراق مبنی بر عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی کشورمان با پاسخ قاطع رزمندگان اسلام همراه شده است.