مجلس

دنیامالی نماینده ایران در مجامع آسیایی بوده وتجربه دیپلماتیک دارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی نماینده الیگودرز و موافق احمد دنیا مالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم به دفاع از او و برنامه‌هایش پرداخت و گفت: آقای دنیامالی یکی از مدیران کارکشته و همچنین پیگیر است و این فقط سخن من نیست و صحبت دوستان من در کمیسیون عمران نیز است. وزیر پیشنهادی با سال‌ها تجربه مدیریتی در عرصه ورزشی شناخت نیازها و چالش‌های موجود در این حوزه به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهادی ورزش و جوانان نه تنها در عرصه مدیریتی کلان بلکه در سطح پایه و قهرمانی نیز سابقه درخشانی دارد و این تجربه نشان می‌دهد به ایجاد پل‌های میان سطوح مختلف ورزشی و راهکارهای علمی و کارآمدی برای بهبود شرایط موجود ارائه خواهد داد.

نماینده الیگودرز به رویکرد استراتژیک و علمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های دنیا مالی رویکرد علمی و پژوهشی او است که در مدیریت ورزشی معتقد است رأی مدیریت در این حوزه نیازمند داده‌های علمی هستیم که به بهبود عملکرد ورزشکاران و ارتقا سطح علمی ورزش کشور کمک کند.

گودرزی استفاده از جوانان و تکیه بر کار تیمی را از دیگر ویژگی‌های برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برشمرد و افزود: ارزیابی و تحلیل برنامه آقای دنیا مالی نشان می‌دهد برنامه او از نظر بنیادین دارای شاکله لازم جهت تفکیک حوزه‌ها با توجه به اهداف راهبردها و اقدامات است. تناسب میان اجزای برنامه او از نقاط قوت این برنامه‌ریزی برای ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی برنامه‌های دنیا مالی را مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به ورزش بانوان همچنین توجه به توسعه ورزش‌های همگانی و مبانی فرهنگی و ورزشی در رنامه‌های فرادستی اشاره شده است.

توسعه ورزش‌های همگانی برای علی‌آبادی مهم است

نماینده الیگودرز برنامه‌های دنیا مالی را مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به ورزش بانوان و همچنین توجه به توسعه ورزش‌های همگانی و مبانی فرهنگی و ورزشی در رنامه‌های فرادستی اشاره شده است.

گودرزی اظهار کرد: ما در مجلس شاهد بودیم که عملاً وزارت ورزش و جوانان در ارائه احکام و پیشنهادات در برنامه توسعه منفعل و ضعیف عمل کرد و عملاً در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره‌ای به ورزش نشد و بی‌مسئولیتی وزارت ورزش و جوانان در برنامه ۵ ساله توسعه به صفر مطلق رسید. اگر دلسوزی و راهگشایی نمایندگان مجلس نبود چنین احکام راهگشایی در ماده ۸۷ قانون ۵ ساله هفتم توسعه درج نمی‌شد.

همکاری با نهادهای بین‌المللی در برنامه وزیر پیشنهادی است

وی وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم را مناسب معرفی کرد و ادامه داد: توجه به زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی در برنامه‌های آقای دنیا مالی است و به موضوع تأمین مالی توجه جدی دارد. او با توجه به اهمیت ورزش همگانی و تاثیرش بر سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف بر این باور است که باید شرایط فراهم شود که همه اقشار جامعه به راحتی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

نماینده الیگودرز در بخشی از سخنانش به توجه ویژه احمد دنیامالی در بخش بین‌الملل اشاره کرد و گفت: همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی برای سالمندان و کودکان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است و تعامل با نهادهای بین‌المللی که سابقه ورزشی در سطح بین‌المللی دارد در برنامه‌های آقای علی آبادی لحاظ شده است. او نماینده کشور در مجامع آسیایی بوده است و برخی از نمایندگان گفتند که وزیر پیشنهادی سابقه‌ای در حوزه ورزش ندارد؛ بهتر است توجه کنید که وی نماینده کشور در مجامع آسیایی بوده است.

گودرزی در بخشی از سخنانش گفت: دنیا مالی از معدود وزرای پیشنهادی است که سال‌های متوالی در عرصه‌های بین‌المللی تجربه دارد و این تجربه و توانایی دیپلماتیک او را تقویت کرده است و این یکی از ویژگی‌های برجسته او در اشراف بر حوزه بین‌المللی است و بر گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه ورزش تاکید بسیار دارد.

وی ادامه داد: دنیامالی قصد دارد با ایجاد تعامل و همکاری سازنده و مبتنی بر اصول و قواعد حاکمیت ملی با فدراسیون جهانی و کشورهای دیگر بی‌بدیلی برای ورزش کشور فراهم کند و این همکاری را می‌تواند شامل برگزاری مسابقات ورزشی و تبادل مربیان همینطور ورزشکاران و استفاده از تجربه کشورهای موفق در ورزش‌های همگانی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا