ورزشی

دقیقی: نه مدیر رسانه داریم نه تمرین درست حسابی/ زارع نتوانست فضا و شرایط مناسبی ایجاد کند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی شمس‌آذر قزوین از شرایط این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، شمس‌آذر قزوین در هفته نخست لیگ برتر بیست‌وچهارم فوتبال پذیرای استقلال تهران خواهد بود.

سعید دقیقی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: تمام تلاش ما در طول این فصل این خواهد بود که شرایط تیم را بهتر کنیم و پله‌پله پیش برویم تا بتوانیم به شرایط حضور در لیگ برتر برسیم.

او ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای گذشته موفق به جذب میلاد فخرالدینی شدیم که این بازیکن می‌توان کمک‌حالی برای ادامه کار ما باشد.

سرمربی شمس‌آذر گفت: پس از جدایی از تیم شمس‌آذر و اضافه‌شدن مازیار زارع به عنوان سرمربی، با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم، اما زارع نتوانست فضا و شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کند. این در حالی است که وقتی بنده در تیم ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و تقریبا یک تیم آماده را تحویل مازیار دادم.

دقیقی گفت: اگر تیم شمس‌آذر تا این حد بحرانی نبود، برنمی‌گشتم. اما شرایط نامناسب تیم و درخواست مدیران باشگاه و هواداران از جمله دلایل مهمی بود که باعث شد دوباره به شمس‌آذر برگردم. معتقدم که دینم را به فوتبال قزوین ادا کرده‌ام و باید به دنبال ایده‌آل‌های خود در فوتبال کشور باشم.

سرمربی شمس‌آذر با بیان اینکه این تیم هنوز مدیر رسانه‌ای ندارد، گفت: فردا دیدار حساسی با نایب‌قهرمان فصل گذشته داریم اما هنوز بلیت‌فروشی آغاز و فضای تبلیغاتی و شهری نیز برای تیم ما مهیا نشده است و در عین حال نیز اردوی آماده‌سازی و تمرینی خوبی نداشتیم.

دقیقی بیان کرد: بی‌شک بازی دشواری برابر تیم پرمهره استقلال پیش رو داریم‌. از نظر من استقلال تهران بهترین عملکرد را در فصل نقل انتقالات لیگ برتر داشت و توانست بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را جذب کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا