ورزشی

دقیقی: نه قرمز، نه آبی، برای خودمان بازی می‌کنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش فردا روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادگان قزوین میزبان پرسپولیس است.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از آقای تاج و مسئولان کمیته استیناف و انضباطی درخواست دارم سه امتیاز ما را برگردانند، من اعتقاد دارم تیم شمس‌آذر در فصلی که گذشت هم نجیب و هم مظلوم بود. یک بار از تیم شمس‌آذر ندید درباره داوری حرف بزند و یا یک بازی نشد از تیم ما بی انضباطی ببینید و یا رفتار ناشایست از هواداران ما ببینید. این یعنی ما اصالت داشتیم. وقتی از ما امتیاز کم کردند احترام گذاشتیم اما پیگیری کردیم. با این حال کسر امتیاز همچنان همراه ما است. از مسئولان تقاضا دارم سه امتیاز ما را برگردانند.

او همچنین گفت: چرا می‌گویم ما نجیب هستیم چون هفته قبل وقتی با تیم ته جدولی بازی داشتیم تمام تلاش خود را انجام دادیم که تا تاثیری در عملکرد تیم‌های دیگر نداشته باشیم. فردا هم با نجابت کارمان را انجاح می‌دهیم که یک بازی با کیفیت انجام بدهیم. اینکه می‌گویم مظلوم هستیم برای این است که در فصل گذشته یک بار جمعه میزبان بودیم. برای تیم ما باید بهتر برنامه‌ریزی کرد. تیم ما برای تیم‌های دیگر که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند باید الگو باشد. ثابت کردیم همه چیز پول نیست. فردا با تیمی بازی داریم که بهترین بازیکنانش را در نیم فصل جذب کرده است اما ما بهترین بازیکنانمان را در نیم فصل از دست دادیم. با این حال توقع داشتیم مسئولان کنار ما باشند اما تا به امروز فکر می‌کنم تمام هزینه‌های باشگاه را مالک به دوش گرفته است و در یک جنگ نابرابر ویژه کار کردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که فوق‌العاده بودند.

وی در ادامه گفت: تیمداری در شرایط فعلی برای بخش خصوصی سخت است اما تا امروز مالک باشگاه در کنار ما بود و از او تشکر می کنیم.وی ادامه داد: پرسپولیس بهترین نیم حال حاضر فوتبال ایران است چرا که در نیم فصل نفرات خیلی خویی را اضافه کرد و شما تاثیرگذاری این بازیکنان را مشاهده می کنید. فوتبالی شناور بازی می کنند و در تمام پست ها بازیکنتن جابجایی خیلی خوبی دارند و شرح وظایف خود را به درستی انجام مس دهند. اگر حمایت تماشاگران نباشد کار خیلی سختی دادیم اما اگر طوری عمل کنیم که حمایت تماصاگران ما عالب باشد قول می دهم روز خیلی سختی را برای پرسپولیس رقم بزنیم البته بضاعتی داریم قطعا آن ها یک تیم خوب روی نیمکت و یک تیم خوب در زمین دارند.

دقیقی خاطرنشان کرد: بودجه ما ۵۰ میلیارد است اما بودجه آن ها ۵۰۰ میلیارد است. آن ها تیم ریشه دار چندین ساله با قهرمانی های زیاد هستند و حمایت دولتی و هولدینگ های بزرگ را دارند و امکانات سخت افزاری خوبی دارند ولی ما کار کردیم و اگر در شرایط بازی اتفاق خاصی نیفتد و اشتباهات فردی نباشد سعی می کنیم روز سختی دا بدای آن ها با حمایت مردم قزوین رقم می زنیم. سعی می کنیم فقط برای خودمان و هویتمان بازی کنیم نه برای قرمز و آبی. ما اگر جایگاه واقعی پنجم جدول را داریم شاید اگر منفی ۳ امتیاز نبود و از اول با کسر امتیاز وارد لیگ نمی شدیم شاید می توانستیم برای سهمیه آسیا بجنگیم.

وی درباره شرایط بازیکنان خود گفت: خدا را شکر مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی شمس آذر درباره ادامه کار خود برای فصل آینده گفت: من پستی در صفحه شخصی ام گذاشتم که برداشت غلطی از آن شد. منظورم خداحافظی در آخرین بازی خانگی بود و دعوت کردم در آخرین بازی خانگی لذت ببریم. تمرکزم روی دو بازی آینده است و بعدا درباره این موضوع تصمیم گیری می کنیم.

وی درباره موعود بنیادی فر داور بازی فردا گفت: او یکی از بهترین داوران ماست و امیدوارم فردا بدون اشتباه باشد و قضاوتی داشته باشد که کمترین تاثیر را در نتیجه بازی داشته باشد.دقیقی در پایان درباره حساسیت این بازی در جهت تاثیر بر معرفی قهرمان لیگ گفت: ما فقط سبز سبز هستیم و برای کسی بازی نمی کنیم. برای خودمان بازی می کنیم. بازیکنان نباید هیجانی شوند و فوتبال خودشان را بازی کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا