ورزشی

دقیقی: می‌خواهیم بازی روان و پر موقعیتی مقابل استقلال داشته باشیم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست پیش از بازی برابر استقلال گفت: ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند. امیدواریم فردا هم اینطور باشد و بازیکنان ما به دنبال این هستند که بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین، در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی سخت برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم و تمام مباحث تاکتیکی مربوط به این بازی را در طول هفته مرور کرده‌ایم. به امید خدا طرفداران از این بازی لذت می‌برند چرا که شمس آذر به دنبال یک بازی باکیفیت است و دنبال این هستیم که بازی بسیار خوب، سریع، روان و پر موقعیتی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشیم.

او ادامه داد: قطعا استقلال بازیکنان خوبی دارد و کار ما را سخت می‌کند اما به غیر از امتیاز گرفتن به دنبال این هستیم که بازی زیبایی ارائه کنیم. شاید اگر ۱۰ بازی زیبای در طول فصل را بررسی کنید، حداقل ۵۰ درصد از آن متعلق به بازی‌های شمس آذر قزوین است. ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند. امیدواریم فردا هم اینطور باشد و بازیکنان ما به دنبال این هستند که بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کنند. امیدوارم بعد از پایان بازی خوشحال باشیم.

او در مورد سبک بازی استقلال روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی گفت: استقلال نفرات بلندقامت زیادی دارد و سعی می‌کند از این نفرات در محوطه جریمه حریف استفاده کند. در چند بازی اخیر هم اینطور گل زده‌اند اما تمام هدف ما این است که بازی را در زمین حریف داشته باشیم و بیشتر آن را فردا در زمین نشان می‌دهیم.

دقیقی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا هم گفت: متاسفانه امیر شبانی را در بازی گذشته به دلیل مصدومیت‌ از دست دادیم و تا آخر فصل کنار ما نیست که برای او آرزوی سلامتی داریم چرا که به دلیل پارگی رباط صلیبی چند ماه از میادین دور است. همچنین سجاد بازگیر را به دلیل آسیب ابتدای فصل در اختیار نداریم و امیدواریم به خوبی برگردد.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا