دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده است

قاضی‌زاده‌هاشمی در مجمع شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی:

دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده است

دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده است

معاون رئیس جمهور گفت: دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) امروز پنجشنبه (۱۱ اسفند ماه) در سالن همایش‌های مسجدالنبی (ص) واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنرانی خود با اشاره بر مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، گفت: نقش جریان سلطه و نقش دستگاه‌های امنیتی خارجی در مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، بسیار پررنگ است و دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.

وی افزود: فتنه اخیری که در ایران رخ داد، یک فتنه ایدئولوژیک بود که می‌خواست باورهای فرهنگی و اعتقادات مردم را از بین ببرد و طراحی‌های مختلفی برای آن انجام شده بود، به عنوان مثال جریان سلطه از سال‌ها قبل طرحی به اسم لانه زنبور را پیاده کردند و می‌خواستند جنگ و درگیری را در خاورمیانه به وجود بیاورند که با حضور ایران قدرتمند شکست خوردند و در حال حاضر در طراحی جدید خود رو به پروژه ققنوس آورده‌اند و دیدیم که در این پروژه هم در تقابل با مردم ایران شکست خوردند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اندیشکده‌های غربی بعد از ناکامی جریان سلطه در سال‌های پس از انقلاب و شکست در جنگ سخت و دفاع مقدس در سال‌های پس از جنگ، طراحی جدیدی را رقم زدند و اصطلاحاً وارد مرحله جنگ نرم شدند و در چند مرحله این طراحی خود را پیاده کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: مؤلفه اول جریان سلطه که در اندیشکده ها به روی آن تمرکز شده بود؛ کار بر روی مراجع اجتماعی، مدیران سیاسی، ورزشکاران و سلبریتی ها بود که نمونه بارز این موضوع را در اتفاقات اخیر مشاهده کردیم، مؤلفه دوم؛ تغییر ذائقه مردم به سمت رفاه طلبی بود، که این اتفاق در طی سال‌های مختلف در حال اجرا بود و این جریان سعی کرد مردم با ذائقه‌های رفاه طلبی عجین بشوند و به همین طریق برنامه بعدی خودشان که تحریم اقتصادی بود را پیش ببرند و به نظام اسلامی و اعتماد عمومی ضربه بزنند.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: جریان سلطه به خوبی می‌داند، جریان برانداز، با یکدیگر مبانی مشترک و وحدت گفتمانی ندارند و هیچ کدام‌شان حاضر نیست که از منافع سیاسی خود کوتاه بیاید و هیچ چهره کاریزماتیکی و رهبری هم بین آنان وجود ندارد، اما با این وجود می‌بینیم که چه طور علیه ایران به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند و ما اگر در جریان‌های انقلابی این موضوع را نبینیم و این گونه مسائل را به خوبی تحلیل نکنیم در تحلیل و قضاوت خود در رابطه با عملکرد دولت دچار غلط خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا