استان ها

دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما به ویژه بانوان به دشمن پشت پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل بیت (ع) هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره کرد و گفت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مظاهری به مردمی بودن ستاد امر به معروف اشاره کرد و فزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا