دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد

Print Friendly, PDF & Email

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد

دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به لطف خدا مسیر خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خود، گفت: امروز هجمه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق تحریم‌هایی است که سال‌ها علیه کشورمان اعمال شده و البته ناکارآمد بوده اند.

وی بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی اگرچه باعث مشکلاتی برای ملت ما بوده اما امروز در دنیا و همه کشورها بحث جدا شدن تحریم‌ها از فضای اقتصادی به میان آمده است و این همان مسیری است که مجلس و دولت آن را دنبال می‌کنند تا به سمت بهبود شرایط اقتصادی برویم.

پورابراهیمی عنوان کرد: عملکرد یک ساله دولت سیزدهم نشان می‌دهد جهت گیری نماگرهای اقتصادی تغییر کرده و به سمت مثبت روی آورده است. دشمن در همه اقدامات خود و در هفته‌های اخیر تمام تلاش و عقبه رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا با ادعاهای دروغین فضای کشور را به نوعی ترسیم کند که مردم ما از انقلاب و امام و رهبری فاصله گرفته اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و وظیفه ارکان نظام آن است که مطالبات مردم را پیگیری کنند و آنچه از اظهار نظرهای میدانی از فضای عمومی کشور اتخاذ شده نشان می‌دهد نظر مردم این است که بزرگترین مشکلات در حوزه اقتصادی هستند.

نمانیده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که به دنبال ایجاد جدایی میان مردم و انقلاب بودند، به خوبی می‌دانند که پیگیری مشکلات اقتصادی اولویت جامعه است بنابراین ما در این عرصه تمام توان خود را به کار می‌بندیم و تلاش خواهیم کرد. دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به لطف خدا مسیر خود را ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا