استان ها

دشمنان به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری عصر سه شنبه در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی اظهار کرد: جبهه مقاومت فقط منحصر به اقدامات نظامی نیست ضمن اینکه تقویت مبانی اعتقادی و جهاد تبیین از مهمترین ارکان جبهه مقاومت است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق بیان کرد: جهاد تبیین با توجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری از اهم موضوعات است که باید به عنوان یک فریضه دنبال شود.

حجت الاسلام الحیدری ابراز کرد: جهاد تبیین یک واجب عینی و حکم الهی است و همچون فرایض دینی بر تمام مسلمانان واجب است.

وی تصریح کرد: ما مراسم عاشورا و ایام محرم را منحصر به عزاداری نمی‌دانیم و هرساله در کنار سفارت آمریکا در عراق با مقام معظم رهبری بیعت می‌بندیم، ولی این ایام را که بهترین فرصت برای جهان تبیین است، اهتمام ورزیده نمی‌شود.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق اذعان کرد: کشورهای همجوار خلیج فارس یک مصرف کننده هستند و صنعت بومی ندارند و پیشرفت‌های آنان بواسطه حضور مهندسان دیگر کشورها محقق شده است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: سردمداران کشورهای غربی با قدرت و حاکمیت رسانه‌ای و فضای مجازی توانسته‌اند که مشکلات مردم خود را از چشم جهانیان پنهان کنند و کوچک‌ترین نقص ایران را بزرگ نمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام الحیدری تصریح کرد: مبلغان باید در ایام ماه محرم به تبیین مسائل دینی، اعتقادی ولایت فقیه و مسائل روز بپردازند، چراکه خط مقدم جبهه برای طلاب دینی، جهاد تبیین آن هم در مصداق ولایت‌فقیه است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق خاطرنشان کرد: دشمن سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و او می‌داند که این تضعیف موجب ضعیف شدن قدرت جبهه مقاومت و آزادی خواهان در جهان می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا