دشمنان به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند

Print Friendly, PDF & Email

وزیر کشور:

دشمنان به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند

دشمنان به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند

قم- وزیر کشور گفت: دشمنان تلاش می کنند تا نشاط و امید از جامعه رخت ببندد و به ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: قم برای کشور و دولت، استان مهمی است که باید تلاش شود تا مشکلات در این استان به حداقل برسد.

وزیر کشور ابراز داشت: دشمنان برای قم و مشهد برنامه داشتند تا اقدامات تروریستی انجام دهند که البته اقدامات آنان در مشهد خنثی شد، به همین دلیل حفظ امنیت حرم های مطهر بسیار مهم است و در قم نیز برنامه ریزی لازم در این راستا صورت گرفت.

وحیدی گفت: امروز با یکپارچگی همه مسئولانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند تلاش می‌شود تا مشکلات کشور به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا نشاط و امید از جامعه رخت ببندد و در این راستا برنامه ریزی های فراوانی انجام دادند و برای ایجاد گسل مذهبی و قومیتی در جامعه امید بستند.

وحیدی گفت: دشمن دست از خرابکاری خود برنداشته و به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا در فرصت مناسب دیگر، توطئه‌های خود را پیاده کند.

وزیر کشور عنوان داشت: نبض کشور در قم می‌زند و این استان در کشور نقش مهمی دارد که خوشبختانه استاندار خوبی در این استان مشغول فعالیت است و وی برای استان‌های دیگر نیز مطرح بود که با توجه به پیگیری علما در همین استان به کار خود ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا