دشتی اردکانی خواستار حل موضوع آب در شهرستان اردکان شد

Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خوستار رسیدگی مسئولان به وضعیت حوزه انتخابیه خود و رفع مشکلات موجود در این مناطق شد.

به گزارش هشت صبح، محمدرضا دشتی‌اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه «تلاش شد تا در برنامه هفتم دغدغه‌های مردم از جمله رشد سرمایه‌گذاری و تولید، افزایش رفاه اجتماعی، کاهش نابرابری و توجه به حفظ محیط زیست، ایجاد محیط فرهنگی و اجتماعی پررنگ‌تر و جدی‌تر از سایر برنامه‌ها دیده شود»، اظهار کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که بعد از تدوین برنامه هفتم توسعه، تدوین نظام اجرایی و نظارت آن مهم است، به گونه‌ای که شاهد اجرایی شدن برنامه‌ها هم باشیم.

وی همچنین در بخشی از نطق میان دستور خود کمبود آب، کمبود زیرساخت‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی، ورزشی، امنیتی، مسکن و مایحتاج عمومی و گران شدن روز افزون اجاره بها را از جمله مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود برشمرد و گفت: امروز مطالبه مردم ما دسترسی به آب سالم و داشتن هوای پاک است؛ آیا انتظار پرداخت مستقیم سرانه ماهیانه به ازای به کارگیری هر نیروی غیر بومی توسط صنایع برای ایجاد زیرساخت‌های زندگی غیرمنصفانه است؟ به نظر می‌رسد استفاده مشاع از حقوق ابتدایی زندگی بومیان توسط صنایع به نوعی حق الناس بوده و شرعاً نیز نیازمند رضایت آنهاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا بعد از ۴۰ سال مردم نجیب وخونگرم شهرستان اردکان از داشتن آب سالم و پایدار محروم هستند؟

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا