ورزشی

دشان از دلیل ناکامی فرانسه گفت

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از دلیل شکست تیمش برابر اسپانیا سخن به میان آورد. او اعتراف کرد که اسپانیا عملکرد بهتری داشت.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه به مصاف هم رفتند.

در این بازی جذاب باوجود آن که فرانسه گل نخست را به ثمر رساند اما این اسپانیا بود که کامبک زد و توانست با درخشش لامینه یامال با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

به گزارش beIN SPORTS ، دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی گل نخست را به ثمر رساندیم اما اسپانیا عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست به بازی برگردد. آن‌گونه که می خواستیم بازی نکردیم. ما تا پایان برای زدن گل تساوی فشار آوردیم. متاسفانه گل نزدن مشکلی بود که در این تورنمنت داشتیم با این حال با وجود این ضعف بزرگ توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم. برای پیروزی باید گل زد و ما نتوانستیم به خوبی گل بزنیم.

او ادامه داد: اولیویه ژیرو یکی از بازیکنانی بود که می‌توانست در این رقابت بدرخشد و کمک زیادی به تیم کمک کند. ژیرو دوست داشت که روز یک‌شنبه و با حضور در فینال از تیم ملی خداحفظی کند که متاسفانه نشد. از این بازیکن به خاطر زحمات زیادی که برای تیم کشید تشکر می‌کنم. ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره انتقادهای زیادی که از  ام‌باپه و گزیزمان شد، این‌گونه واکنش نشان داد: من بازیکنان را مسئول این ناکامی نمی‌دانم. مسئولیت شکست با من است. نباید فراموش کرد که ام‌باپه با بینی شکسته بازی کرد. او برابر اسپانیا هم خوب بازی کرد. من دنبال بهانه آوردن نیستم اما زمانی که دوران آماده‌سازی را شروع کردیم شوامنی را در اختیار نداشتیم و رابیو هم مصدوم بود این درحالی بود که اوپامکانو هم در شرایط سختی به تیم اضافه شد و طبیعی است که همه این‌ها روی عملکرد تیم نقش داشته باشند. باوجود همه مشکلات برابر اسپانیا گل نخست را به ثمر رساندیم اما به یک‌باره همه چیز تغییر  کرد. اسپانیا کنترل بازی را به دست گرفت و ما در ادامه خوب نبودیم. من اصلا بازیکنان را به خاطر این شکست سرزنش نمی‌کنم چرا که تا پایان جنگیدیم.

دشان درباره آینده خود با تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه سوال کنید. من آرام هستم.

دیدیه دشان تا سال ۲۰۲۶ با تیم ملی فوتبال فرانسه قرارداد دارد و باید دید که بعد از این شکست ناکامی تکلیف او چه خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا