اقتصادی

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس چیست؟ دلیل پرطرفدار بودن آن

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نسبت به بسیاری از محصولات هم‌رده بهتر است و به‌دلیل استفاده از فناوری‌های نوین، امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کار با این دستگاه بسیار ساده است و می‌توان گفت یکی از هوشمندترین تجهیزات به‌منظور رفع موهای زائد محسوب می‌شود که برای انواع تیپ‌های پوستی مناسب است و در حال‌ حاضر طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را دارید یا میخواهید از ویژگی های منحصر به فرد آن مطلع شوید با ما همراه باشید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم پلاس (Titanium plus Laser) برای ارائه درمان سریع و راحت موهای زائد به‌کار می‌رود و با توان و قدرت‌های مختلف در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نام‌گذاری این دستگاه به‌دلیل استفاده از تیتانیوم برای ساخت قطعات آن است که امکان تابش پرتوهای پرانرژی با دقت بالا را فراهم می‌کند و با این فرایند بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.

افرادی که از این دستگاه استفاده می‌کنند معمولا درد خاصی را در زمان حذف موهای زائد احساس نمی‌کنند که این مسئله یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به‌شمار می‌رود برخی از مشخصات فنی مهم این دستگاه را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد:

طول موج‌ها

۷۵۵، ۸۰۸، ۱۰۶۴ و ۹۴۰ نانومتر

توان پاور

۲۴۰۰، ۳۲۰۰ و ۳۶۰۰ وات

توان لیزربار

۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ وات

اندازه اسپات

۴۰ در ۱۵ میلی‌متر

نوع لیزربار

کوهرنت آمریکا

تعداد هندپیس

۲

اپلیکاتور

دارای چند نوع مختلف

سیستم خنک‌کننده

کولینگ ثانویه و مجهز به چیلر برقی

نمایشگر

۱۵ اینچ، ۴K

سیستم‌عامل

اندروید

زمان عملکرد

۲۴ ساعت بدون توقف

حداکثر انرژی

۱۴۰ ژول بر سانتی‌مترمربع

معرفی مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

در دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۴ از فناوری‌های خاصی درراستای ارتقای عملکرد استفاده شده که هرکدام از آن‌ها قابلیت مختص به خود را دارند و باعث می‌شوند تا فرایند حذف موهای زائد به بهترین شکل انجام شود که شامل موارد زیر هستند.

برخوداری از فناوری SHR

SHR به‌قدری درزمینه لیزردرمانی و زیبایی موفق بوده که نظر بسیاری از فعالان حوزه زیبایی را به خود جلب کرده است. در واقع به‌کارگیری چنین فناوری پیشرفته‌ای امکان رفع موهای زائد در زمان سریع‌تری را فراهم می‌کند.

در دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس استفاده از این فناوری باعث می‌شود تا تمامی طول موج‌های مورد نظر با یکدیگر ترکیب شوند و به‌راحتی تا عمق لایه‌های زیرین پوست نفوذ کنند.

این روش درمان ایمن‌تر و تقریبا بدون درد را تضمین می‌کند و مهم‌تر از همه، در مقایسه با تکنیک‌های دیگر نرخ انرژی انباشته بالاتری را در ناحیه تحت درمان به‌وجود می‌آورد که باعث بهبود و کاهش تمامی موهای زائد می‌شود.

خنک‌کننده پیشرفته در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم

درصورتی‌که دستگاه‌های زیادی در بازار با برچسب SHR در دسترس باشد، برای تضمین کارایی لیزری که از ایمنی و سلامت افراد پشتیبانی می‌کند به چیزی بیشتر از این نیاز دارید که در لیزر تیتانیوم پلاس وجود دارد.

فرایند لیزردرمانی حرارت پوست را بالا می‌برد و در طول درمان، سوختگی‌هایی را ایجاد می‌کند این درحالی است که تعبیه خنک‌کننده‌های پیشرفته و مدرن در هندپیس لیزر تیتانیوم پلاس مانع از این مشکل می‌شود.

دستگاه‌های تیتانیوم پلاس که مبتنی‌بر تابش پرتو هستند و از قطعات نوری استفاده می‌کنند، حساسیت بالایی دارند و برای حفظ عملکرد خود و به حداقل رساندن خطر سوختگی برای بیماران از بالاترین استانداردهای مهندسی بهره می‌برند.

سیستم خنک‌کننده ICE PLUS از چندین فن، هندپیس، مخزن آب، لوله‌کشی‌های داخلی و بخش انتقال‌دهنده سرما تشکیل می‌شود که در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نیز به‌شکلی پیشرفته و مدرن‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسپات بزرگ لیزر تیتانیوم پلاس

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که در مدل تیتانیوم پلاس به چشم می‌خورد سرعت بی‌نظیر آن در ارائه درمان است. این دستگاه زمان درمان را تا حدی که انتظار دارید کاهش می‌دهد.

به‌طور کلی استفاده از اسپات بزرگ برای طراحی و تولید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس باعث می‌شود تا منطقه بزرگ‌تری از بدن پوشش داده شود و ازطرفی به‌دلیل نفوذ همزمان طول موج‌ها، حذف موهای زائد به‌طور قابل توجهی سرعت می‌گیرد.

این را در نظر داشته باشید که دستگاه حدف موهای زائد تیتانیوم پلاس اپلیکاتورهای متنوع و اسپات بزرگی را در دسترس متخصصان زیبایی قرار می‌دهد تا سرعت کار خود را بالاتر ببرند.

طول موج‌های مختلف برای ارائه نتایج بهتر

با استفاده از طول موج‌های ۷۵۵ تا ۱۰۶۴ نانومتر در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس تطبیق‌پذیری و کارایی خیلی بهتری را می‌توان مشاهده کرد که برای تاثیر روی فولیکول موهای ضخیم بسیار کارساز است که انواع طول موج‌ها شامل موارد زیر هستند:

الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر: برای ازبین‌بردن موهای نازک و رنگ روشن معمولا این طول موج مورد استفاده قرار می‌گیرد که اثرگذاری بسیاری خوبی دارد.

دایود ۸۰۸ نانومتر: برای افرادی که فولیکول‌هایی با مقدار ملانین بیشتر دارند طول موج دایود ۸۰۸ نانومتر برای حذف موهای آن‌ها عملکرد بهتری دارد و برای نواحی مختلفی همچون بیکینی، دست، پاها، شکم و صورت کاربرد دارد.

اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتر: پرقدرت‌ترین طول موجی که برای برطرف‌کردن موهای زائد کاربرد دارد، اندیاگ ۱۰۶۴ است که موثرترین و بهترین نتیجه را برای عمیق‌ترین فولیکول‌ها فراهم می‌کند.

اندیاگ ۹۴۰ نانومتر: این طول موج جدید به‌تازگی در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد که مانع از رویش مجدد موها می‌شود و آن‌ها را ریشه‌کن می‌کند. ازطرفی در روشن‌کردن پوست نیز تاثیرگذار است.

با توجه به این موارد باید گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این دستگاه، وجود یک طول موج اضافه است که در واقع به روشن‌کنندگی پوست کمک می‌کند.

بر همین اساس شما در زمانی که تحت درمان‌های زیبایی با استفاده از لیزر تیتانیوم پلاس قرار می‌گیرید علاوه‌بر اینکه با نفوذ ۳ طول موج مختلف از شر موهای زائد خلاص می‌شوید، به‌دلیل وجود طول موج چهارم بدون نگرانی از بابت سوختگی می‌توانید انتظار شفاف‌شدن پوست خود را داشته باشید.

شات بالای دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

توان لیزربار در ارائه تعداد شات‌هایی که روی پوست مراجعه‌کنندگان اعمال می‌شود تاثیر زیادی دارد که در این محصول یکی از بهترین نمونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که متعلق به کوهرنت آمریکا است.

طراحی فوق‌العاده و ساختار منسجم لیزربار تیتانیوم پلاس این اطمینان را به شما می‌دهد که در هر نوبت درمان و قراردادن اپلیکاتور روی پوست بیمار تعداد شات مناسبی را دریافت کنید.

روی دستگاه معمولا تعداد شات اسمی براساس ارزیابی‌های اولیه توسط شرکت سازنده نوشته می‌شود که دررابطه‌با دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۴ می‌توان بیش از ۳۰ میلیون شات مفید را مشاهده کرد.

دلایل پرطرفداربودن دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

قطعات و تجهیزات پیشرفته در این دستگاه عاملی می‌شود تا بسیاری از کاربران رضایت بیشتری درخصوص استفاده از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم پلاس داشته باشند و می‌توان گفت از زمان عرضه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در کنار این مسئله باید گفت مزایا و مشخصه‌های بسیار خوب این دستگاه نیز از سری دلایل مهمی به‌شمار می‌رود که به محبوبیت و شهرت بیشتر آن در میان کلینیک‌های زیبایی منجر می‌شود که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند.

شرکت نویان طب مانلی با همکاری انرژی اتمی دوره اپراتور لیزر با ارائه مدرک معتبر انجام میدهد که جهت اطلاع از آن میتوانید به سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

ماندگاری بالای دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

با توجه به اینکه سیستم خنک‌کننده در این دستگاه به دمای محیط وابسته نیست می‌توان انتظار داشت که امکان عملکرد ۲۴ ساعت را برای شما فراهم کند بدون اینکه کارایی افتی داشته باشد.

تمامی اجزای مورد استفاده برای دستگاه لیزر با آلیاژهای بسیار مقاوم تولید می‌شوند و به شما این اطمینان را می‌دهد که در طولانی‌مدت با خرابی قطعات مواجه نمی‌شوید و بازدهی همچنان در سطح بالا باقی می‌ماند.

بی‌صدا کارکردن فن‌ها نیز از دیگر مواردی است که در هنگام عملکرد این دستگاه مشاهده می‌کنید که در این حالت فرایند خنک‌کنندگی با کم‌ترین مشکل و اختلال پیگیری می‌شود.

قابلیت تنظیم پارامترهای مورد نیاز در لیزر

زمانی که از دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس استفاده می‌کنید با توجه به اینکه امکان تنظیم مشخصات مختلفی همچون نیروی مورد نیاز برای تابش اشعه، فاصله پالس‌ها و طول پالس را به شما می‌دهد، می‌توانید درمان را بهینه‌تر دنبال کنید.

ارائه چنین مشخصات خوبی باعث می‌شود تا متخصص لیزردرمانی بتواند متناسب با ویژگی‌های مربوط به پوست و موی هرکدام از مراجعه‌کنندگان، تنظیمات دستگاه را تغییر دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

لیزردرمانی بدون بروز عوارض جانبی

برخی از دستگاه‌های لیزر اثرات و عوارض جانبی مختلفی را برای فرد به‌دنبال دارند اما ایمنی بالای تیتانیوم پلاس مانع از بروز مشکلات جدی برای مراجعه‌کنندگان می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت بیشتر دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می‌شود، نداشتن درد و ناراحتی درحین لیزردرمانی است که به‌طور کلی هیچ‌گونه اثری از سوختگی نیز ایجاد نمی‌کند.

ممکن است برخی از افراد تنها به‌دلیل اینکه بعداز انجام لیزر دچار التهاب و خارش پوستی می‌شوند از ادامه درمان انصراف دهند اما به‌طور معمول این دستگاه با توجه به قدرت بالا و ایمنی مناسب از بروز این عوارض جلوگیری می‌کند.

تنها مسئله مهم این است که افرادی با پوست برنزه‌شده و کسانی که معمولا مستعد بروز آکنه هستند باید تا قبل‌از شروع مراحل درمان با دستگاه لیزر موهای زائد نکات مهمی را که متخصص به آن‌ها گوشزد می‌کند در نظر بگیرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس مناسب برای انواع طیف پوست

این دستگاه برای انواع پوست‌های تیره و روشن قابلیت استفاده دارد و نتیجه بسیار خوبی را برای آن‌ها ارائه می‌دهد. به‌کارگیری چندین طول موج باعث می‌شود تا شاهد این ویژگی منحصربه‌فرد باشیم.

معمولا کسانی که پوست تیره‌تری دارند به‌دلیل حجم بالای ملانین در فولیکول‌ها نسبت به لیزردرمانی کمی مقاوم‌تر هستند و باید درمان آن‌ها با شدت بالاتر و در جلسه‌های بیشتر انجام شود اما درصورت استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس سریع‌تر می‌توان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد.

در هر نقطه از بدن که امکان دارد پوست شما نازک‌تر یا ضخیم‌تر باشد معمولا لیزردرمانی با دستگاه تیتانیوم پلاس جوابگو خواهد بود و بهترین نتیجه را برای حذف موهای زائد دارد.

داشتن تمامی تاییدیه‌ها و استاندارد

سازمان غذا و داروی آمریکا که با عنوان FDA شناخته می‌شود یکی از معتبرترین مجوزها درزمینه ارائه دستگاه‌های لیزردرمانی در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود که لیزر تیتانیوم پلاس را تایید می‌کند.

دیگر استاندارد مهمی که دستگاه‌های لیزر تیتانیوم پلاس موفق به دریافت آن شده‌اند مربوط به CE اروپا است که نشان می‌دهد این وسیله از عملکرد و کارایی مناسب در کنار ایمنی بالا برخودار خواهد بود.

قیمت مناسب دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

در هنگامی که گفته می‌شود دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس در مقایسه با هم‌رده‌های خود برتری دارد و به‌خوبی انتظار شما از تجهیزات پیشرفته درمانی و زیبایی را برآورده می‌کند باید قیمت این محصول را هم در نظر گرفت.

هرچند برای استفاده از تجهیزات پزشکی کیفیت حرف اول را می‌زند اما باید این را در نظر داشت که هزینه اقتصادی نیز همیشه یکی از معیارهای اصلی برای خرید به‌شمار می‌رود که به‌طور کلی تیتانیوم پلاس در کنار ارائه امکانات و خدمات متنوع، از قیمت خوبی هم برخودار است.

قیمت این دستگاه با توجه به توان و قدرتی که دارد مشخص می‌شود که شما می‌توانید متناسب با اولویت‌ها و خواسته‌های یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از شرکت نویان طب مانلی

برای کسب آگاهی و اطلاعات کامل دررابطه‌با دستگاه‌های لیزر تیتانیوم پلاس باید با کارشناسان مجرب و کاربلد در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند که برای این منظور شرکت نویان طب مانلی بهترین گزینه است.

در این شرکت انواعی از مدل‌های لیزر تیتانیوم پلاس با توان و ظرفیت مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که تمامی آن‌ها اصل و باکیفیت هستند که شما می‌توانید بعداز دریافت مشاوره از کارشناسان نسبت به خرید از شرکت نویان طب مانلی اقدام کنید.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

درصورتی‌که شما مجموعه نویان طب مانلی را برای خرید این دستگاه پرقدرت و کاربردی انتخاب کنید، بدون شک از مزایای مختلفی بهره‌مند می‌شوید که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از:

ارائه گارانتی ۱۰ سال برای دستگاه

امکان استفاده از خدمات پس‌از فروش وارانتی (تعویض قطعات به‌صورت رایگان) تا یک سال

نصب و آموزش رایگان به‌همراه ارائه مدرک معتبر

امکان ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور

خرید اقساطی با شرایط مناسب و در مدت‌زمان ۱۲ تا ۱۶ ماه

آدرس وبسایت شرکت نویان طب مانلی: noyantebmanely.com

شماره تماس مشاوران نویان طب مانلی: ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا