استان ها

دستگاه‌های اجرایی گناوه دربرنامه‌های دهه امامت وولایت مشارکت کنند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با دستور کار هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت این شهرستان با تقدیر از مردم شهرستان به ویژه بازاریان در تعطیلی کامل بازار به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و شرکت در برنامه‌های این ایام اظهار داشت: انتظار می‌رود این همراهی و یکپارچگی مانند همیشه در سایر مناسبت‌ها و ایام ویژه حفظ و تداوم یابد.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و برنامه‌های ویژه این دهه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های این دهه مشارکت و حضور یابند.

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط، هیأت امنا بازار، اتاق اصناف، صمت نسبت به فضاسازی مناسب بخش بازار و سایت‌های گناوه در دهه امامت و ولایت پیش بینی و اقدام لازم را داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی گناوه دربرنامه‌های دهه امامت وولایت مشارکت کنند

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: جشن دهه امامت و ولایت علاوه بر سطح شهر به صورت ویژه در بازار با هماهنگی بنیاد بین المللی غدیر، صمت و اصناف با مشارکت و محوریت بازاریان برنامه ریزی و برگزار شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: تقویم برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت طی نامه‌ای به همه ادارات اعلام شود تا در برنامه‌های این دهه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا