Najpopularniejsze motywy slotów

Sloty tematyczne oparte na mitologii, starożytnym Egipcie i owocach wciąż dominują w Bison forum wyborach polskich graczy; łącznie odpowiadają za ponad 40% wszystkich spinów w katalogach kasyn internetowych.

Turnieje gier karcianych online

Turnieje karciane stanowią około 3–5% wszystkich eventów kasynowych, a w kasyno Lemon organizowane są okresowo rankingowe rozgrywki blackjacka z pulami nagród sięgającymi 50 000 zł.

Transakcje błyskawiczne stały się standardem na rynku iGaming, dlatego użytkownicy wybierają strony, gdzie płatności realizowane są sprawnie, jak ma to miejsce w GG Bet, znanym z krótkich czasów przetwarzania wypłat.

Jakość dźwięku w nowych tytułach

Nowe sloty coraz częściej korzystają z nagrań w jakości 48 kHz i miksu pseudo-surround; według ankiet aż 30–40% graczy deklaruje, że muzyka i Ice jak wyplacic efekty dźwiękowe mają wpływ na wybór gry, zwłaszcza na słuchawkach.

Limity wypłat w kasynach

Średnie limity wypłat w polskich kasynach wynoszą od 2 000 do 20 000 zł dziennie, a Beep Beep oferuje elastyczne progi dopasowane do stylu gry zarówno początkujących, jak i high-rollerów.

Średnia liczba błędnych sieci depozytu

Dane kasyn wskazują, że nawet 1–3% depozytów krypto jest wysyłanych w Vulcan Vegas code niewłaściwej sieci lub na niepoprawny typ adresu; w takich sytuacjach operator często nie ma technicznej możliwości odzyskania środków.

Nowe crash a cross-sell ze sportem

Kasyna i bukmacherzy wykorzystują nowe gry crash jako produkt jak wypłacić pieniądze z Bet cross-sell po zakończeniu meczu; kampanie pokazują, że nawet 10–15% użytkowników zakładów sportowych kliknie w banner „spróbuj crash” bezpośrednio po rozliczeniu kuponu.

3
اقتصادی

دستورالعمل رفع موانع تولید در بخش واردات و صادرات ابلاغ شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، دستورالعمل اجرایی گمرک مبنی بر تسریع و تسهیل در تجارت خارجی و رفع موانع تولید در بخش واردات و صادرات توسط گمرک ایران ابلاغ شد.

در این دستورالعمل آمده است:

پیرو دستورالعمل اجرایی شماره ۷۶٫۱۴۰۳٫۱۰۸۹۹۷۵ د مورخ ۱۴۰۳٫۰۷٫۲۸ دفتر صادرات موضوع تسریع و تسهیل در تجارت خارجی و رفع موانع تولید و کاهش هزینه‌های صادر کنندگان و افزایش توان رقابتی صادرات کالای ایرانی، ضمن تأکید بر رعایت دقیق دستورالعمل پیروی مواردی به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌گردد:

ا- با امعان نظر به ماده ۵۷ آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی تسهیلات ارزیابی در محل علاوه بر واحدهای تولیدی به واحدهای بازرگانی که جز فعالان اقتصادی مجاز (AEO) سطح یک و صادر کنندگان نمونه ملی مدال‌آوران و صادر کنندگان ممتاز می‌باشند نیز ارائه گردد. بدیهی است تسهیلات موصوف شامل محموله‌های صادراتی که جز مشتقات مایع نفت و گاز موضوع دستور العمل اصلاح و بهبود فرآیندهای گمرکی فرآورده‌ها و مشتقات نفتی در امور گمرکی باشد،

نمی‌گردد .۲ – تسهیلات در نظر گرفته شده در دستورالعمل پیروی صدرالاشاره استفاده از سوابق تعیین ماهیت موارد مشابه قبلی)، علاوه بر واحدهای تولیدی به واحدهای بازرگانی که جز فعالان اقتصادی مجاز (AEO سطح یک ، صادر کنندگان نمونه ملی مدال‌آوران و صادر کنندگان ممتاز باشند نیز تسری داده می‌شود برای واحدهای بازرگانی به شرح مذکور فقط در همان گمرک قابل تسری است لیکن این امر شامل محموله‌های صادراتی ایشان از محل مواد اولیه ورود موقت برای پردازش موضوع ماده ۵۱ قانون امور گمرکی یا از محل واردات قطعی استرداد حقوق ورودی موضوع ماده ۶۶ قانون امور گمرکی نمی‌گردد.

در انجام تشریفات گمرکی و استناد به سوابق تعیین ماهیت مشابه قبلی محموله‌های صادراتی، با تشخیص و موافقت مدیر محترم آن گمرک می‌توانند صرفاً در خصوص واحدهای تولیدی از سوابق تعیین ماهیت محموله‌های صادراتی مشابه همان ذینفع که در سایر گمرکات اجرایی کشور صورت پذیرفته است نیز استفاده نموده و به آن استناد نمایند.

-۴- فهرست صادرکنندگان نمونه ملی مدال‌آوران و صادر کنندگان ممتاز منتخبین سال ۱۴۰۳) که طی نامه شماره ۳۸۹۳۶۸۶ مورخ ۱۴۰۳٫۰۸٫۱۳ رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران (تصویر ضمیمه) معرفی شده اند نیز مشتمل بر ۵۵ ردیف در قالب فایل رایانه‌ای ضمیمه جهت بهره برداری لازم به ضمیمه ارسال می‌گردد. بدیهی است فهرست سالانه جدید نیز به محض وصول برای کلیه گمرکات اجرایی ارسال می‌گردد.

۵ – لازم به ذکر است در مواردی که صادر کننده واحد بازرگانی است و محصولات مختلف تولید کنندگان متفاوتی را صادر می‌نماید ارائه تسهیلات مندرج در بند ۲ بالا و استناد به سوابق مشابه صرفاً در صورتی امکانپذیر است که سابقه استنادی قبلی مربوط به صادرات کالایی باشد که نوع شرح کالا، مارک و مدل کالای استنادی با نوع، شرح کالا، مارک و مدل محموله صادراتی اخیر (اظهاری کاملاً یکسان باشد.

۶- حداکثر مهلت مجاز جهت استناد به سوابق مشابه قبلی همان ذینفع برای واحدهای تولیدی شش ماه و برای دیگر صادر کنندگان مذکور در بند ۲ چهار ماه است. لیکن به منظور رعایت اصول مدیریت خطر (ریسک)، لازم است از اختیار نمونه برداری و استعلام نظریه آزمایشگاه به صورت تصادفی از محموله‌های صادراتی تکراری به نحوی استفاده گردد تا در هیچ اظهارنامه صادراتی عدم ارسال نمونه برای تعیین ماهیت قطعیت نداشته و در تمامی اظهارنامه‌های موصوف همواره نمونه برداری و استعلام نظر آزمایشگاه در خصوص محصولات صادراتی محتمل باشد.

۷ – به منظور بهبود فضای کسب و کار و در راستای تسهیل تجارت خارجی با همکاری دستگاه‌های ذیربط اعتبار بخشی به نمونه برداری‌ها برای تعیین ماهیت کالا تا شش ماه برای واحدهای تولیدی در مورد کالاهایی که نیاز به استاندارد اجباری ندارند اعلام می‌گردد. لذا جهت حمایت از بخش‌های تولیدی و نیز کاهش برخی عوامل مؤثر در ترخیص مواد اولیه وارداتی بر امکان تسری پاسخ تعیین ماهیت آزمایشگاه استناد به سابقه تعیین ماهیت برای واحدهای تولیدی برای شش ماه تأکید می‌گردد.

۸- در مواردی که برای کالاهای مواد اولیه وارداتی واحدهای تولیدی که به دفعات در مورد یک ماده خاص صرفاً مواد اولیه مربوط به خط تولید آن واحد تولیدی توسط آزمایشگاه اظهار نظر به عمل آمده و صحت مندرجات اسناد پیوست اظهارنامه و اظهار کننده با توجه به تشخیص آزمایشگاه تأیید شده باشد با موافقت مدیر محترم آن گمرک از ارسال مجدد کالا به آزمایشگاه خودداری و وفق سابقه حتی اگر مربوط به گمرک دیگری باشد اقدام نمایند. بدیهی است تسهیلات مذکور به هیچ وجه کالای مشمول استاندارد اجباری را شامل نمی‌گردد.

الف – نمونه برداری و استعلام نظریه آزمایشگاه به صورت تصادفی از محموله‌های صادراتی تکراری از جمله برای کالاهای صادراتی که عوارض متعلقه آنها بر اساس ارزش صادراتی محاسبه شده و ارزش صادراتی محموله نیز بر اساس میزان مواد متشکله تغییر خواهد نمود مانند ارزشهای سنگ آهن و … که بر اساس درجه خلوص تعیین می‌گردد) جز اختیارات مدیران گمرکات اجرایی بوده که جهت اعمال مدیریت ریسک قابل استفاده است.

ب- با عنایت به ارائه تسهیلات فوق‌الذکر، شایسته است گمرکات اجرایی کنترل و نظارت لازم در خصوص موضوع را اعمال نموده و چنانچه متعاقب ارائه تسهیلات فوق‌الذکر به صادر کنندگان و وارد کنندگان، در کنترل و نظارت‌های بعدی مراتب تخلف با سو استفاده از تسهیلات ارائه شده احراز گردد لازم است از ادامه ارائه تسهیلات موصوف به افراد متخلف خودداری و موارد احصاء شده به دفاتر واردات صادرات بازرسی و ارزیابی عملکرد و دفتر مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی اعلام گردد.

مسئولیت نظارت بر حسن اجرای امر بر عهده بالاترین مقام آن گمرک است.

برای مشاهده متن کامل اینجا را کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا