ورزشی

در هر ۵ وزن پاراتکواندو امید به کسب مدال داریم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

تیم ملی پاراتکواندو در حالی دومین حضور خود را در پارالمپیک پاریس تجربه می‌کند که این دوره شاهد افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی نسبت به توکیو هستیم.

جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو در حالی دومین حضور خود را در پارالمپیک تجربه می‌کند که نسبت به پارالمپیک توکیو که با ۳ ورزشکار (اصغر عزیزی، مهدی پوررهنما و رایحه شهاب) حضور داشتیم و موفق به کسب یک مدال طلا و نقره شدیم، این دوره با ۵ ورزشکار (مریم عبدالله پور در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، زهرا رحیمی وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، سعید صادقیانپور منهای ۶۳ کیلوگرم، علیرضا بخت منهای ۸۰ کیلوگرم و حامدحق شناس مثبت ۸۰ کیلوگرم) در پاریس شرکت خواهیم کرد و روند آماده سازی ورزشکاران اعزامی راضی کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه اوزانی امید به کسب مدال دارید، گفت: در تمام ۵ وزن اعزامی امید به کسب مدال داریم و براساس پیش‌بینی صورت گرفته در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم (مریم عبدالله پور) و مثبت ۸۰ کیلوگرم (حامد حق شناس) امید به کسب مدال طلا داریم. همچنین در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (سعید صادقیان پور) و منهای ۸۰ کیلوگرم (علیرضا بخت) شانس کسب مدال نقره داریم و برای وزن منهای ۵۲ کیلوگرم (زهرا رحیمی) مدال برنز پیش‌بینی کردیم.

رییس انجمن پاراتکواندو خاطرنشان کرد: این دوره با توجه به تمرینات خوبی که تکواندوکاران پشت سر گذاشتند از نظر کسب مدال شرایط بهتری داریم و فدراسیون تکواندو تا امروز حمایت‌های خوبی را از نظر فضای تمرینی و امکانات از ورزشکاران اعزامی به پاریس داشته و مشکل خاصی وجود ندارد.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که در گذشته مشکلات زیادی در تیم پاراتکواندو بود آیا مشکلات برطرف شده است؟ تاکید کرد: با وساطت وزیر ورزش و جوانان مشکلات برطرف شده و این تیم اکنون تحت حمایت فدراسیون تکواندو تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در پارالمپیک پاریس سپری می‌کند و روند راضی کننده است.

وی در پایان گفت: تلاش بر این است که در دومین حضور تیم تکواندو در پارالمپیک پاریس تاریخ سازی کنیم و در هر ۵ وزن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا