در عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی غافلگیر شد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری و گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی با موضوع انتخابات مجلس دوازدهم و با شعار مجلس تحولی و تکاملی صبح امروز پنج شنبه (۲۰ مهر ۱۴۰۲) در مؤسسه فرهنگی شهدای موتلفه تهران گفت: حزب موتلفه در عرصه‌های بین المللی و جهانی از جمله موضوع بریکس و چین فعالیت‌های بزرگ و مهمی را برای کشور انجام داده است.

وی ضمن تبریک عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی، تاکید کرد: این عملیات حرکت بسیار ارزشمندی است و برای شهدا آن علو درجات و برای مجاهدان آن موفقیت را مسئلت داریم.

وی بیان داشت: این تغییر حرکت مقاومت از حالت تدافعی به تهاجمی است و این حرکت در عرصه سیاست، امور امنیتی اجتماعی و روابط بین کشورها و …اثر دارد.

بادامچیان گفت: رژیم صهیونیستی و سازمانی اطلاعاتی و حامیان غربی آنها غافلگیر شدند و این چیز ساده ای نیست که اتفاق افتاده است.

وی‌افزود: این عملیات یک قله رفیع در پیروزی‌های جبهه اسلامی است و تلفات هزار و چند صد نفری ظرف دو روز شوخی نیست که اتفاق افتاده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: این باعث می‌شود نگاه جدیدی پدید آید و مجموعه صهیونیستی در حال فرو ریختن قرار گیرد.

وی گفت: این نشان می‌دهد مجموعه صهیونیست‌ها پوسیده شده و در حال فروپاشی است. نسل جدید در رژیم صهیونیستی ارض موعود را نمی‌خواهد و علیه نتانیاهو و دولت تظاهرات می‌کنند.

در حال تکمیل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا