دری نجف آبادی: تولید مازوت در پالایشگاه شازند، ۹ درصد اما در پالایشگاه‌های دیگر ۳۲ درصد است / در واگذاری آذراب، هپکو و آونگان نمره قابل قبولی حاصل نشده

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر چه برای نیروی انسانی کشور هزینه شود، برای کشور بازگشت سرمایه به همراه دارد، بنابراین دولت برای حفظ نخبگان و نیروی انسانی تمهیداتی بیندیشد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز، جمعه، سوم شهریور در دیدار با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: هفته دولت فرصت فراوانی برای دولتمردان است که کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کرده و اقدامات خود برای سال آینده را پیش بینی کنند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای سال آینده صورت گیرد.

وی افزود: در رابطه با عرصه بین‌الملل، مهم این است که سهم ما از این عرصه چقدر است و نقشه با عظمت و تاریخی ایران چه میزان از ترانزیت زمینی، هوایی، انرژی، مل و نقل دریایی و … را داراست.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه ما رقبای مهم بسیاری داریم که هر کدام  ساز خود را می‌زنند و متاسفانه ما هم از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنیم، مشکل اصلی کشور را عدم تراز نظام پرداختی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تولید مازوت در پالایشگاه شازند، ۹ درصد است در صورتی که این رقم در پالایشگاه‌های دیگر ۳۲ درصد است و این مهم به جهت توسعه فاز دوم پالایشگاه شازند است که نشان از راندمان بالای این پالایشگاه دارد.

دری نجف‌آبادی افزود: در واگذاری آذراب، هپکو و آونگان که امروز از دغدغه‌های مسئولان است و میلیاردها تومان امکانات و ماشین آلات هم دارند، نمره قابل قبولی حاصل نشده است، بر همین اساس باید در واگذاری‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا