ورزشی

درگیری لفظی ۲ استقلالی/ ستاره‌های کشتی ایران به خط شدند!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار دو تیم ازبکستان و ایران به عنوان تقابل دو تیم مدعی برای صدرنشینی یاد کرد.

دو راند ابتدایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با بازی‌های هیجان‌انگیز، نتایج شوکه‌کننده و گل‌های شگفت‌انگیز، تماشایی بود. از پنجشنبه دور سوم این رقابت‌ها آغاز می‌شود و به همین خاطر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاهی به وضعیت سه گروه انداخته که قرار است شش سهمیه آسیا برای جام جهانی بعد از پایان این دور از رقابت‌ها مشخص شود.

برزیل فاتح جام جهانی فوتسال شد

تیم ملی فوتسال برزیل با غلبه بر آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی، به عنوان قهرمانی رسید.

جام جهانی فوتسال از ۲۴ شهریور آغاز شد و تیم‌ها در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت برزیل و آرژانتین به فینال این مسابقات رسیدند و فرانسه و اوکراین راهی دیدار رده‌بندی شدند.

۳ فدراسیون در یک ساختمان!

قرار است فدراسیون رویینگ و انجمن بادبانی که از فدراسیون قایقرانی جدا شده‌اند، در همان محل فدراسیون قایقرانی کار خود را آغاز کنند.

با وجودی که رویینگ و بادبانی از فدراسیون قایقرانی جدا شده و با حکم احمد دنیامالی وزیر ورزش جوانان محسن شادی به عنوان سرپرست فدراسیون رویینگ و علی اصغر محمودی به عنوان رئیس انجمن بادبانی منصوب شده‌اند قرار است این فدراسیون و انجمن در محل فدراسیون قایقرانی فعالیت خود را آغاز کنند.

شکست دختران فوتبال خاتون مقابل استرالیا در لیگ قهرمانان آسیا

نماینده فوتبال زنان ایران در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.

تیم فوتبال زنان خاتون بم در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر) از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف ملبورن سیتی استرالیا رفت و شکست خورد.  

اظهارات عجیب و تند بیرانوند: ۲۰ میلیارد را به پرسپولیس نمی‌دهم!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور بعد از شکست تیمش برابر فولاد در هفته هفتم لیگ برتر درباره رای کمیته تعیین وضعیت برای پرونده شکایت پرسپولیس گفت: ۲۰ میلیارد را نه تنها نمی‌دهم، شیرینی پنج میلیاردی‌ام به هیات مدیره پرسپولیس را هم پس می‌گیرم!

ویدیو/ گل تماشایی خاتون بم به استرالیا از نقطه کرنر!

در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا در بخش بانوان، خاتون بم با نتیجه ۲ بر یک به ملبورن سیتی استرالیا باخت. مونا حمودی، تک گل نماینده ایران را به زیباترین شکل ممکن از نقطه کرنر به ثمر رساند.

دیدار برترین‌های کشتی جهان در مسکو/ ایران با عموزاد، یزدانی، قاسمپور و زارع به مصاف روسیه می‌رود

تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب اصلی خود در مسکو به مصاف روسیه می‌رود.

طبق اعلام رسانه‌های روسیه، دیدار تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و روسیه سوم آذر سال جاری در ورزشگاه دینامو درمسکو پایتخت روسیه برگزار می‌شود.

فهرست تیم ملی فوتبال اعلام شد

امیر قلعه‌نویی فهرست تیم ملی را برای ۲ بازی مقابل ازبکستان و قطر اعلام کرد.

بر اساس اعلام کادر فنی ٢٧ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار برابر ازبکستان و قطر به اردو دعوت شدند.

مبارزه کشتی فرنگی ایران با قهرمانان جهان و المپیک با روسیه

تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز همچون کشتی آزاد ایران، با ترکیب اصلی خود دوم آذر در مسکو به مصاف روسیه می‌رود.

تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران به ترتیب در روزهای دوم و سوم آذر سال جاری با ترکیب اصلی خود در مسکو به مصاف روسیه می‌روند.

به جا مانده از دیدار استقلال – هوادار/ وقتی رضاییان، محمدی را عصبانی می‌کند!

در صحنه‌ای از بازی استقلال مقابل هوادار، رامین رضاییان به جای پاس دادن به مهرداد محمدی، اقدام به شوت‌زنی کرد که عصبانیت مهاجم آبی‌ها را به همراه داشت. استقلال در پایان این دیدار از هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

تراکتور ۱۰ نفره شد، فولاد کام‌بک زد/ ادامه خاطرات شیرین گل‌محمدی در تبریز

تیم فوتبال فولاد توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فوتبال تراکتور و فولاد از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد توانست از ۱۰ نفره شدن تراکتور استفاده کند و با نتیجه ۲ بر یک میزبانش را شکست دهد تا به رده چهارم جدول برسد.

بازگشت سردار آزمون با یک گل تماشایی

الاهلی در دیداری که دو بازیکن ایرانی این تیم گل زدند، پیروزی پر گلی را به دست آورد و به صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای امارات صعود کرد.

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ امارات یک بازی برگزار شد. در این بازی الاهلی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی داشت مهمان بنی‌یاس بود و توانست با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد. آزمون که در دیدار قبلی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و تیمش بازنده شد، در این بازی به ترکیب اصلی بازگشت و گل سوم را به دیدنی به ثمر رساند. این ستاره ایرانی در پنج بازی خود در لیگ امارات پنج گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا