ورزشی

درخواست قهرمان پارالمپیکی برای اعزام مربی‌اش به پاریس

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: اگر مورد حمایت قرار بگیرم و مربی‌ام به پارالمپیک اعزام شود، در هر دو ماده دیسک و وزنه به مدال طلا دست پیدا می‌کنم.

مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: با برنامه تمرینی خیلی خوبی که دارم شرایطم در هر دو ماده پرتاب دیسک و وزنه راضی‌کننده است و در هر دو ماده به دنبال کسب مدال طلا هستم.

وی گفت: با وجود این که تنها دو مداله کاروان من هستم اما شرایط اعزام مربی تخصصی من را فراهم نکردند و می‌گویند سهمیه کافی برای اعزام او ندارند. واقعا برای من ورزشکار کم بینا خیلی سخت است که در پاریس به مدت یک هفته قبل از شروع مسابقات به تنهایی و به دور از مربی تمرین کنم.

اولاد تصریح کرد: جزو ورزشکارانی هستم که با چشم بند در مسابقات شرکت می‌کنم و حتما باید کسی در کنار من به عنوان مربی قرار بگیرد که از نظر فنی و روانی شناخت کافی نسبت به من داشته باشد. اگر مسئولین می‌خواهند در پارالمپیک در هر دو ماده دیسک و وزنه مدال طلا کسب کنم باید حمایت لازم را از من داشته باشند. تنها دغدغه من عدم همراهی مربی تخصصی‌ام در بازی‌های پارالمپیک پاریس است که امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

قهرمان پارالمپیک توکیو همچنین با اشاره به بی‌توجهی استان فارس نسبت به ورزشکاران پارالمپیکی این استان، افزود: من به همراه علی اصغر جوانمرد (دوومیدانی)، ساره جوانمردی (تیراندازی) و غریب شاهی (وزنه برداری) تنها ورزشکاران اعزامی استان فارس به پارالمپیک پاریس هستیم، اما این استان تا به امروز نه تماسی با من داشته و نه مراسم بدرقه برای ورزشکاران اعزامی خود برگزار کرده است. البته با تمام این بی‌توجهی‌ها شبانه روز تمرین می‌کنم تا در پارالمپیک در هر دو ماده وزنه و دیسک بهترین عملکرد را داشته باشم و جایگاه خود را تا رنکینگ یک جهان ارتقاء دهم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات نیز مشکل خاصی وجود دارد یا خیر؟ افزود: هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات ندارم و شرایط عالی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا