درخواست‌ رژیم‌ صهیونیستی برای خروج از سرزمین‌مان محکوم است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران در واکنش به مهلت صهیونیست‌ها برای خروج از غزه گفت: امروز شاهد یک مرحله جدیدی از درگیری و مواجهه با دشمن هستیم.

وی افزود: بعد از موفقیت فراوان مقاومت، رژیم صهیونیستی امروز دروغ‌های جدیدی را منتشر کرده است و بر مبنای آن خواستار آن شده است که مردم، غزه را ترک کرده و از آن خارج شوند و به جای دیگری بروند!

قدومی اظهار داشت: مردم غزه از این درخواست استقبال نکردند و اعلام کردند که ما در خانه و وطن خود می‌مانیم. مردم غزه اعلام کرده اند که ما ریشه‌دار هستیم لذا در وطن خود می‌مانیم تا دفاع کنیم و شاهد آزادی میهنمان باشیم.

نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران با اشاره به تلاش‌های اشغالگران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل رفته است و به آنان فشار آورده است که این اتفاق بیفتد و حتی راه‌های خروج را هم از دریا مشخص کرده است!

قدومی در ادامه گفت: ما این درخواست‌ها و اجبارهای رژیم صهیونیستی را برای خروج از سرزمین خود محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد فضای وحشتی را ایجاد کند و روحیه مقاومت و مردم را کاهش دهد تا احیاناً شکست بخورند اما این اتفاق نمی‌افتد، زیرا مردم ما ثابت قدم بوده و ایستادگی می‌کنند و جهاد و مقاومت را ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا