ورزشی

درخشان: هر بازیکنی حق دارد با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد ببندد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه باید سعی کنند بهترین نفرات را جذب کنند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌وانتقالات اظهار کرد: سه بازیکن پرسپولیس جدا شدند و باید ببینید چه بازیکنانی تمدید شده‌اند. این مهم است که در جذب بازیکن بر اساس نیاز تیم قرادادها تمدید و بازیکن جدید جذب شوند. پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر تیم خود را ببندد و اگر اینگونه نباشد از سایر تیم‌ها جا می‌ماند. همه تیم‌ها به دنبال این هستند بهترین نفرات را به خدمت بگیرند و تیم خوبی برای خود آماده کنند. افرادی که متخصص در باشگاه پرسپولیس باید بازیکنان خوبی را جذب کنند و اگر اینگونه نباشد مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد و خودشان را زیر سوال می‌برند.

وی در ادامه درباره این که گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس شناختی از فوتبال ایران ندارد که در نقل‌وانتقالات به باشگاه مشورت بدهد هم گفت: یکی از مشکلات و معایب مربی خارجی این است که وقتی به فوتبال ایران می‌آید زمان می‌برد که شناخت کافی به دست بیاورد. به همین خاطر الان مدیران باشگاه پرسپولیس نقش کلیدی در نقل‌وانتقالات خواهند داشت تا بر اساس نیازهای تیم بازیکن جذب کنند. مدیران باشگاه پرسپولیس اگر از قبل برنامه‌ریزی می‌کردند الان شرایط بهتری رقم می‌زنند. امیدوارم بازیکنان خوبی و نفراتی که تیم به آن‌ها نیاز دارد را جذب کنند. یکی از نکات مهم این است که در پست‌هایی که مشکلاتی وجود دارد بازیکن جذب شود تا ضعف‌های تیم برطرف شود. این گونه است که افراد با تجربه می‌توانند تیم ببندند. هر کسی نمی‌تواند تیم ببندد.

وی در ادامه درباره اینکه شنیده می‌شود برخی باشگاه‌ها اعداد نجومی برای جذب بازیکن می‌پردازند هم گفت: شاید به یک بازیکن ۷۰ میلیارد تومان پرداخت کنند و به یک بازیکن دیگر ۲۰ میلیارد تومان بدهند، مهم این است که آن باشگاه سقف بودجه را رعایت کند و بالاتر از سقف بودجه قرارداد نبندد. شما می‌توانید بازیکن خارجی گران قیمت و یا بازیکن داخلی گران قیمت ببندید اما باید سقف بودجه را رعایت کنید. شما هستید که بر اساس نیازهای باشگاه خود تیم را می‌بندید. هر بازیکنی هم بر اساس اصول حرفه‌ای حق دارد با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد ببندد. قدیم بازیکنان برای پیراهن بازی می کردند و الان دیگر این گونه نیست. بازیکن نیاز مالی و آینده دارد و باید بهترین تصمیم را برای خود بگیرد. هر بازیکنی قیمتی دارد و بر اساس قیمتی که دارد به او پول می‌دهند. شاید بازیکنی بگوید ۸۰ میلیارد تومان پول می‌خواهم اما شما ببینید او ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

او در پایان گفت: پرسپولیس هم مدافع هم هافبک  و هم مهاجم نیاز دارد. مدیران باشگاه باید بدانند در تمام پست‌ها نیاز است بهترین نفرات را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا