داستان جالب معروف شدن “ادل” خواننده مشهور

Print Friendly, PDF & Email

ادل خواننده و ترانه‌سرایی جهانی است و یکی از پرطرفدارترین موزیسین های دنیاست. او برنده جایزه های بسیاری شده و آدم خاصی است.

اگرچه تنها ۳۴ سال دارد اما زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. روایت حضور او در به عرصه موسیقی جالب است.

ماجرا این است که برای شرکت در آزمون مدرسه هنرهای نمایشی آهنگی را با کلارینت اجرا کرد و همان اجرا باعث موفقیتش شد.

او درباره آن سال ها گفته است: «دوران تحصیل از بهترین ایام عمرم بود. نظام آموزشی آنجا کلاس به کلاس نبود. وسط راهرو بچه‌ها مانند بالرین‌ها روی نوک پنجه می‌چرخیدند و بلند بلند زیر آواز می‌زدند!

و البته این تنها مدرسهٔ هنر رایگان و بدون شهریه در تمام بریتانیا بود یا حداقل آن زمان اینطور بود. آش‌در‌‌‌هم‌جوشی از انواع و اقسام نوجوانان بود. تصورش را بکنید گروهی دنبال موسیقی نئو سول بودند و گروه دیگری دنبال راک و گروهی هم بودند که ترانه‌های ناب پاپ می‌سرودند.

من هم در این میان گیتارم را می‌زدم و آهنگ‌های پر‌احساسم را می‌خواندم. این دوران برای من مانند بهشت بود.»

آن موقع ها یکی از دوستانش اجرای ادل را در اینترنت گذاشت که باعث شد مورد توجه شرکت‌ها و آژانس‌های ضبط و پخش موسیقی قرار بگیرد.

یکی از آژانس ها با او قرار گذاشت و او برای دیدار با نمایندهٔ شرکت موسیقی آنقدر اضطراب داشت که از دوست گیتاریستش خواست تا او را همراهی کند.

او گفته است: «به او گفتم تو با من می‌آیی. من می‌ترسم. از کجا معلوم آدم عوضی نباشد؟ و با هم سوار مترو شدیم و رفتیم به شرکت ضبط موسیقی اکس‌ال. من وارد شدم. خارق‌العاده بود.

پرادیجی، ام‌.‌آی.‌ای، دیزی راسکال، وایت استرایپس. من از تعجب دهانم باز مانده بود. نیک را ملاقات کردم و او گفت مشکلی نیست رفیق!

و ما با هم ادامه دادیم. او از من پرسید مدیر برنامه‌هایت چه کسی است و من گفتم پت ات د گپ. آن زمان در گپ در خیابان کن کار می‌کردم و این نام را از خودم در آوردم و او طوری نگاهم کرد که انگار هرگز چنین نامی نشنیده است و چند تا سؤال کرد و از من اطلاعات بیشتری خواست اما وقتی او گفت ما می‌خواهیم با تو قرارداد ببندیم هیچ باورم نمی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا