سیاسی

خللی در فرآیند اجرای امور کشور ایجاد نشده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» سرپرست ریاست‌جمهوری شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی اظهار کرد: شهدای خدمت به قافله‌سالاری شهید رئیسی در دل مردم ایران جاودانه شدند و عزت‌شان همیشگی و ابدی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: اگرچه امروز جای این شهدا در میان ما خالی است، اما شهادت عزت ابدی بود که به سبب مجاهدت‌های این عزیزان روزی آنان شد و باید به حال ایشان غبطه خورد.

سرپرست ریاست‌جمهوری درباره ویژگی‌های شخصیتی شهید مالک رحمتی نیز گفت: او مصداق بارز جوان مؤمن و انقلابی بود و توانست در مدت زمان کوتاه خدمت در استان آذربایجان شرقی دل‌های مردم و مسؤولان را به خود جلب کند و خدمتی ماندگار را در ذهن مردم شریف این استان به یادگار بگذارد.

مخبر همچنین با اشاره به ثبات و استحکام چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تداوم کارکردهای کشور در همه بخش‌ها به رغم فقدان رئیس‌جمهور شهید گفت: امروز جهان شاهد است که با همدلی مردم شریف ایران، همراهی قوای دیگر با دولت و البته همت دولت‌مردان در تمامی بخش‌ها، با وجود شهادت عالی‌ترین مقام اجرایی و همراهانش که در اداره کشور نقش بسیار مؤثری داشتند، خللی در فرآیند اجرای امور ایجاد نشده است.

سرپرست ریاست‌جمهوری تاکید کرد: رئیس‌جمهور شهید همواره خود را مکلف به خدمت به خانواده شهدا می‌دانست و امروز نیز بنده مفتخرم در خدمت شما و همه خانواده معزز شهدا باشم و یقیناً این امر افتخاری برای هر کارگزاری است که بتواند ضمن تقویت فرهنگ جهاد و شهادت، خانواده شهدا را تکریم و در جهت کاهش آلام ایشان بکوشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا