استان ها

خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری شهرستان دشتی افتتاح شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط انتقال یاد شده آب شرب پایدار ۱۳ روستای منطقه با تعداد هزار و ۱۵۰ خانوار و جمعیت سه هزار و ۷۵۰ نفر را تأمین می‌کند.

وی بیان کرد: طول خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری شهرستان دشتی ۲۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال و منابع تأمین آب آن خط انتقال کوثر و منابع آبی زیر زمینی منطقه است.

عالی تصریح کرد: این پروژه از سری پروژه‌های گذر موفق از پیک بار تابستان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی با برنامه ریزی انجام گرفته در موعد زمانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مصرف بهینه آب در دستور کار باشد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت پروژه‌های مجتمع آبرسانی هم اکنون چندین پروژه مجتمع و خط انتقال در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست احداث قرار دارد.

وی اظهار کرد: از مشترکان انتظار می‌رود در راستای تأمین آب شرب پایدار در روزهایی که رفته رفته به روزهای گرم سال نزدیک می‌شویم مصرف بهینه آب را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

عالی افزود: امید است در سایه اقدامات انجام شده شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت آبرسانی استان بوشهر باشیم و آب شرب مشترکان بدون کمترین اختلال ممکن تأمین شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا