ورزشی

خشم کومان از VAR بعد از حذف هلند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند تیمش را سزاوار شکست مقابل انگلیس و حذف از یورو نمی‌داند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال هلند در بازی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل انگلیس با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا انگلیس در فینال حریف اسپانیا شود.

رونالد کومان پس از بازی با ابراز ناراحتی از شکست تیمش گفت: انگلیس در نیمه اول مشکلاتی برای ما ایجاد کرد. از نتیجه ناامید و ناراحتم. بازی برای ما خوب شروع شد و گل زدیم. پس از آن در میانه میدان مشکلاتی داشتیم و بازیکنان خطرناکی مانند بلینگام و فودن ما را اذیت کردند. تغییراتی ایجاد کردیم و کمی کنترل بازی را به دست آوردیم و در ۲۰ دقیقه آخر احساس کردیم که می‌توانیم پیش برویم. اما سپس گل، یک گل واقعاً خوب از آن‌ها، درست در پایان بازی وارد دروازه شد.

سرمربی هلند درباره پنالتی اعلام شده روی هری کین در نیمه اول گفت: این صحنه به هیچ وجه یک پنالتی نبود. دنزل دامفرایس فقط می‌خواست‌ ضربه را دفع کند. سپس هری کین شوت می‌زند و پاهای آن‌ها با هم برخورد می‌کند. فوتبال با این نوع تصمیمات توسط VAR خراب می‌شود.

کومان امیدوار است تیمش در آینده به نتایج بهتری دست پیدا کند: به آینده امیدوارم. این تیم می‌تواند بیشتر از این‌ها انجام دهد و بازیکنان بیشتری هم داریم که در آینده دعوت می‌شوند. به این تیم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا