استان ها

خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه اظهار کرد: شهدا ضامن امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اثرگذاری روایت‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران در جنگ نرم دشمن بیان کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم و شناختی دشمن هستند.

جعفری با بیان اینکه دشمن دنبال ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: تولیدات فاخر رسانه‌ای از دستاوردهای انقلاب می‌تواند سپری محکم در برابر امپراطور رسانه‌ای دشمن است.

وی با اشاره به رسالت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه مقابل توطئه‌های دشمن صف آرایی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای حق طلبی آزادگان باشند، گفت: دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم از اولویت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گیرد.

خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند

جعفری با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش والای خبرنگاری بیان کرد: قدرت قلم و رسانه در ابعاد مختلف مورد توجه بوده و اثرگذاری آن در جامعه غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت اصل امانت و صداقت در پیشه خبرنگاری افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه صداقت و امانت داری را در انتشار اخبار و اطلاعات سر لوحه کار قرار دهند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه اصحاب رسانه بدون چشم داشت خودشان وقف آگاهی بخشی جامعه می‌کنند، گفت: خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط برای انعکاس اخبار و حوادث روزمره جامعه بدون در نظر گیری منافع شخصی، تلاش می‌کنند.

سرهنگ جعفری، مطالبه گری را از رسالت‌های مهم خبرنگاران برشمرد و بیان کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در دستور کار خبرنگاران است چرا که این قشر سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا