استان ها

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا