خالق تجربهای متفاوت در تبلیغات دیجیتال با واقعیت افزوده برای شهر فرش
مدتی است شهرفرش و شهرلوازم خانگی به صورت جدی با هدف تمایز از برند های دیگر و نوآوری در تبلیغات دیجیتال به دنبال ایدههای جدید است که با اجرای کمپینی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، توسط آژانس اورانوس یکی از زیرمجموعههای شرکت یکتانت، گام بلندی در ارائه تبلیغات تعاملی و مدرن برداشته است. این کمپین، با هدف افزایش آگاهی از برند و ارائه تجربهای نوآورانه به کاربران، در بزرگترین رسانههای دیجیتال ایران از جمله نینیسایت، خبرآنلاین و دلگرم اجرا شده است.
تجربهای متفاوت با واقعیت افزوده در تبلیغات
در این کمپین، مخاطبان میتوانند با استفاده از قابلیت واقعیت افزوده، سه مدل فرش منتخب شهر فرش را بهصورت سهبعدی در فضای واقعی خانه یا محیط دلخواه خود مشاهده کنند. این تجربه شامل امکاناتی نظیر کوچک و بزرگ کردن ابعاد فرش و بررسی دقیقتر طرح و رنگ در محیط واقعی است که انتخاب مشتری را آسانتر و دقیقتر میکند. در خود جایگاه بیلبورد دیجیتال هم کاربر میتواند فرش را تکان دهد و کوچک و بزرگ کند.
نحوه استفاده از این قابلیت بسیار ساده است:
کاربران با مشاهده بیلبورد دیجیتال شهر فرش روی گوشی هوشمند خود، به دکمه مخصوص مشاهده در فضای واقعیت افزوده دسترسی دارند.
۱. با لمس این دکمه، قابلیت واقعیت افزوده بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی فعال شده و امکان شبیهسازی فرشها در محیط واقعی فراهم میشود.
۲. مخاطبان میتوانند با تغییر اندازه و زاویه، فرش را مطابق با فضای مورد نظر خود تنظیم کنند.
نتایج اولیه کمپین: استقبال گسترده کاربران
مهران پاکند، مدیرعامل آژانس اورانوس درباره این کمپین اشاره کرد که شهرفرش در تمام رسانههای آنلاین و آفلاین حضور فعالی داشته و قصد داشتیم یک تجربه بسیار خلاقانه و تعاملی متفاوت را خلق کنیم. ایشان درباره نتایج این کمپین اشاره کرد که در ۱۸ روز اجرا، موفق به جذب ۳۰ میلیون بازدید در بیلبوردهای دیجیتال شده است. از میان این بازدیدها، ۱۰ درصد کاربران بهصورت فعال با فرش داخل بیلبورد دیجیتال تعامل داشته و از ویژگیهایی نظیر تغییر ابعاد استفاده کردند.
این رقم به طور متوسط بیش از ۵۰ برابر تعامل تبلیغات عادی کلیکی است و تحولی در تبلیغات دیجیتال محسوب میشود.
نادیس حسنی، مدیر دیجیتال برندینگ شهر فرش و شهر لوازم خانگی، در این خصوص میگوید:
«هدف ما در شهر فرش، همیشه ارائه تجربههای خلاقانه و متفاوت به مشتریان بوده است. با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، تلاش کردیم تا فراتر از یک تبلیغ ساده، راهی برای تعامل عمیقتر با مخاطبان خود فراهم کنیم. این تکنولوژی به مشتریان کمک میکند تا پیش از خرید، محصولات را در فضای واقعی زندگی خود تجسم کنند و انتخابی آگاهانهتر داشته باشند. استقبال کاربران از این کمپین، ما را در ادامه مسیر استفاده از فناوریهای نوین در تبلیغات مصممتر کرده است.»
همین حالا تجربه کنید!
برای دیدن این تجربه جذاب و نوآورانه، بیلبورد دیجیتال شهر فرش را از طریق گوشی هوشمند خود مشاهده کنید و از واقعیت افزوده برای انتخاب بهترین فرش بهره ببرید.
اسکرین رکورد بیلبورد دیجیتال شهر فرش
برای مشاهده حضوری محصولات و بهرهمندی از خدمات، به شهر فرش و شهر لوازم خانگی مراجعه کنید:
شهر فرش و شهر لوازم خانگی: تهران، بعد از میدان آزادی