سیاسی

حیات مقدم، نماینده مجلس: تکمیل سریع‌تر طرح‌های پتروشیمی بندر امام برای اشتغالزایی جوانان منطقه با اهمیت است

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: نماینده مردم‌ بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد اشتغال در بندر امام تاکید کرد و گفت: اجرا و تکمیل سریع‌تر طرح‌های پتروشیمی بندر امام برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

امیر حیات مقدم   با اشاره به بازدید انجام شده از پتروشیمی بندرامام (ره) بیان کرد: صنعت پتروشیمی‌ در افزایش فرصت‌های شغلی پایدار نقش تاثیرگذاری دارد.

 

وی اشتغال را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های جوانان بندر امام عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای پتروشیمی بندر امام زمینه لازم برای افزایش فرصت‌های شغلی جوانان منطقه را فراهم می کند.

 

حیات مقدم همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو حل مسائل زیربنایی مانند پایداری در تامین آب شرب منطقه را ضروری دانست و گفت: با توجه به حمایت‌های مالی انجام شده، انتظار می‌رود مشکل کمبود آب شرب منطقه حل شود زیرا این مسئله به عنوان یک چالش اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 پتروشیمی بندرامام، در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز و ۸۴ کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر قرار داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا