سیاسی

حیات مقدم، نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس: آمار بیکاری در حوزه انتخابیه من، بالا است / برخی افراد به اوج افسردگی رسیده اند و حتی آرزوی مرگ می‌کنند / این تعداد بیکار می‌تواند در هر منطقه‌ای منجر به تبدیل آن منطقه به انبار باروت شود / دولت باید با برنامه ریزی دقیق، هر چه سریع‌تر به فکر اشتغال باشد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

حیات مقدم، نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس با بیان اینکه آمار بیکاری در حوزه انتخابیه من، بالا است گفت: برخی افراد به اوج افسردگی رسیده اند و حتی آرزوی مرگ می‌کنند.

 

وی گفت: علی رغم استقرار تمام صنایع در خوزستان به گفته برخی آمارها، نرخ بیکاری در این استان بالا می‌باشد. صنایع فولاد، پالایشگاه، پتروشیمی در خوزستان در حال فعالیت هستند، ولی به اعتقاد برخی، آمار بیکاری بالا است.

 

این نماینده مجلس بیان کرد: طبق آمار برخی کارشناسان، در حوزه انتخابیه بنده شاید حداقل حدود سی هزار بیکار جویای کار وجود داشته باشد. این تعداد بیکار در منطقه میتواند، منجر به نا امنی و حتی تبدیل شدن منطقه به انبار باروت شود.

 

حیات مقدم افزود: در این منطقه به دلیل حقوق ها و مزایای شرکت های پتروشیمی،اکثرا علاقه مند به استخدام در پتروشیمی ها هستند. برخی افراد هستند که از لحاظ سنی،از سقف سنی استخدام خارج شدند و به اوج افسردگی و نا امیدی رسیدند و حتی آرزوی مرگ می‌کنند.

 

وی افزود: برخی به بنده گفتند،این همه شرکت در منطقه هست و چرا ما نباید سر کار برویم.

 

این نماینده بیان کرد: این منطقه احتیاج فوق العاده شدید به اشتغال دارد. الان هم دیر شده و باید با برنامه ریزی دقیق هر چه سریع تر به فکر اشتغال باشند. حتی باید به فکر اشتغال برای یک فرد بیکار صالح و متعهد هم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا