سیاسی
حمله معاون آقامیری، چهره حامی محدودسازی اینترنت، به وزیر ارتباطات: نباید اینترنت بینالملل را باز میکردید

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
معاون محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی به خاطر اتصال اینترنت بینالملل، به وزیر ارتباطات حمله کرد.
به گزارش انتخاب، سید امیر سیاح، معاون اقامیری که از چهرههای حامی محدودسازی اینترنت است، نوشت: یک ماه پیش، متخصصان امنیت سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم، اینترنت بین الملل را باز نکنید، با روشهای بیخطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد.
وی افزود: وزیر ارتباطات بهجای توجه، به نصیحت کنندهها توهین کرد. حالا که مردم گرفتار شده اند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟





