نیروی زمینی سپاه پاسداران از صبح امروز دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است. به گزارش تسنیم،  یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را از صبح امروز آغاز کرده‌اند. در […]

سپاه حملات توپخانه‌ای و پهپادی به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق را از سر گرفت

نیروی زمینی سپاه پاسداران از صبح امروز دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.

به گزارش تسنیم،  یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را از صبح امروز آغاز کرده‌اند.

در این عملیات یگان‌های توپخانه‌ای و پهپادی نیروی زمینی سپاه با به به‌کارگیری تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن، مقرهای تجمع و مراکز آموزشی و عملیاتی گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار دادند.

اخبار تکمیلی در مورد این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم دو روز قبل (شنبه ۲ مهرماه) نیز نیروی زمینی سپاه با به‌کارگیری یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا و در پاسخ به اقدامات اخیر گروهک‌های کومله و دموکرات برای ایجاد آشوب و اغتشاش در شهرهای مرزی؛ مقرهای این گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده اعلام کرد این عملیات ادامه خواهد داشت.