سیاسی

حمایت کامل ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی وزیر امورخارجه کشورمان در نشست خبری مشترک در بیروت گفت: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد.

وی افزود: امروز رایزنی‌های بسیار خوب و مفیدی را با جناب آقای میقاتی نخست وزیر محترم و آقای نبی بری رئیس مجلس محترم لبنان داشتم.

وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد: صحبت‌های بسیار خوبی بود و در رابطه با تحولات اخیر در لبنان تبادل نظر داشتیم. در این ملاقات‌ها من تاکید کردم ایران در کنار لبنان است. و در کنار لبنان خواهد ماند ایران در کنار مقاومت است.

عراقچی افزود: مطمئن هستیم جنایات رژیم صهیونیستی همچون گذشته شکست خواهد خورد و ملت لبنان پیروز خواهد شد.

امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه توضیح شما برای کسانی که می‌گویند ایران لبنان را فروخت چه هست و فکر می‌کنید مسئله بین ایران و اسرائیل به کجا خواهد کشید، آیا ایران پایگاه‌های آمریکا را بمباران خواهد کرد، گفت: حضور من در بیروت در این شرایط دشوار و در حالی که هر شب و هر لحظه رژیم صهیونیستی بیروت را بمباران می‌کند خود بهترین نشانه است که جمهوری اسلامی ایران همچنان محکم و استوار پشت سر حزب الله خواهد بود. و به حمایت از شیعیان لبنان و مردم لبنان ادامه خواهد داد.

تکمیل می‌شود…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا