استان ها

حمایت سفیر استرالیا در تهران از همجنسگرایی عملی قبیح است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شرع مقدس و اخلاق اسلامی و حتی به لحاظ انسانی ترویج همجنسگرایی به ضرر بشر است و اگر کسی ناشایست بودن آن‌را نپذیرد خلاف شرع و اسلام عمل کرده است.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که غربی‌ها انجام می‌دهند توسط برخی از افراد ناآگاه و بدون تحقیق در داخل کشور ما مورد الگوبرداری قرار می‌گیرد، افزود: این الگوبرداری‌ها برای افراد جامعه و جوانان مضر است و باید مانع این اقدامات قبیح بود.

تعمدی بودن اقدام سفیر استرالیا در تهران نیازمند برخورد قانونی جدی است

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: حمایت سفیر استرالیا از «جشن بنفش بپوش» که عملی برای ترویج همجنسگرایی است، اقدامی زشت بود و باید به سفیر استرالیا تذکر داده شود و اگر تعمد بوده نیاز به برخورد قانونی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: باید به لحاظ دیپلماتیک به کشور استرالیا و سفیر این کشور در ایران تذکر داده شود و مانع گسترش و انعکاس چنین برنامه‌ها و مراسمی شویم که خلاف قانون و شرع و دین ایران اسلامی است.

وی اذعان کرد: قطعاً اگر برنامه‌هایی توسط ایرانیان در کشورهای خارجی برگزار شود که مطابق قانون و میل آنها نباشد با محدودیت و یا برخورد روبرو خواهد بود و انتظار می‌رود سفیران سایر کشورها نیز از ترویج آنچه خلاف قانون و شرع کشور ما است صرفنظر کنند.

معنویت و توجه به انسانیت گمشده همه ما در جامعه است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه گمشده همه ما معنویت، توجه به انسانیت و هویت شایسته بشریت است، افزود: در جاهایی متأسفانه معنویت مورد اضمحلال قرار گرفته است، باید ارزش‌های دینی، اخلاقی و اسلامی ما برگرفته از آموزه‌های اهل بیت در جامعه ترویج یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: باید به لحاظ ایجابی و سلبی برای جلوگیری از بزهکاری‌ها آموزه‌های دینی در جامعه رواج یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا