استان ها

حمایت از ایده‌های نو بر اساس مداخلات اجتماع محور خواهد بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در رابطه با «رویداد نوآورانه فناوری» اظهار کرد: این طرح صرفاً شامل ایده‌های تشکل‌های اجتماعی نیست و تمامی شهروندان علاقمند به ویژه محققان، گروه‌های جهادی و فناوران دارای ایده، می‌توانند با ارسال ایده‌های خود در این رویداد اجتماعی مشارکت کنند.

وی افزود: طرح‌ها و ایده‌های پیشنهادی بر اساس موضوع طرح، اهداف گروه هدف، وضعیت موجود منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای طرح، محدوده زمانی و محل اجرای طرح در دبیرخانه رویداد، با حضور صاحب نظران و کارشناسان مرتبط مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه حمایت از طرح‌های منتخب مطابق با امتیازهای اعضای دبیرخانه با توجه به مداخلات اجتماع محور خواهد بود، ادامه داد: جایزه نقدی و حمایت دستگاه‌های اجرایی، مراکز نوآوری و مراکز رشد نیز می‌تواند به تحقق اهداف طرح‌های منتخب کمک کند.

رسولی خاطرنشان کرد: داوطلبان و متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ طرح و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد واقع در جهاد دانشگاهی استان اردبیل از طریق سامانه رویتاب، مربوط به فعالیت‌های فرهنگی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای پاسخگویی به سوالات احتمالی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۷۴۹۵۰۷ و ۰۹۱۴۹۵۱۱۴۶۱ تماس حاصل کنند، افزود: تلاش می‌کنیم طرح‌های منتخب این رویداد در قالب آئین اختتامیه، در دهه اول مردادماه معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا