حقوق کارکنان نیروهای مسلح باید افزایش یابد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: باید موضوع مسکن ملی به صورت جدی نظارت و پیگیری شود تا قشر محروم بتوانند صاحب مسکن شوند. با توجه به تعللی که متأسفانه در برخی از ادارات مسکن و شهرسازی و پیمانکاران انجام شده است، قیمت مصالح ساختمانی بالا رفته و آورده مردم را تا ۷۰۰ میلیون رسانده است. چطور مردم می‌توانند با ۷۰۰ میلیون صاحب مسکن شوند؟

وی بیان کرد: حقوق دریافتی کارکنان نیروهای مسلح به ویژه سپاه و نیروی انتظامی بسیار پایین است. با توجه به اینکه امنیت کشور دست این گروه است، باید نسبت به استاندارد کردن و افزایش حقوق نیروهای مسلح اقدام شود.

آصفری با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه مجلس درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: مجلس در برنامه هفتم توسعه تصویب کرده بود که در سال اول باید ۴۰ درصد نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام شود که باید اجرا شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قیمت مواد پروتئینی به ویژه گوشت به کیلویی ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش رسیده است که باید ستاد تنظیم بازار وارد شده و نگذارد فشار بیشتری به مردم وارد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا